EVO 300 4T

EVO 300 4T

Beta EVO 4T 300

8 290,- EUR s DPH

Evo 4T 300 sa môže pochváliť objemom motora 300 cm3 a dosahuje dokonalú rovnováhu medzi výkonom, krútiacim momentom motora a celkovou využiteľnosťou. Tento motor má úplne iný iný charakter ako jeho 2-taktní súrodenci. Vďaka veľkému krútiacemu momentu a lineárnemu, extrémne progresívnemu dávkovaniu výkonu je to perfektný motocykel pre amatérov, ktorí hľadajú stroj vhodný pre menej náročné súťažné použitie.

Vizuálne boli urobené veľké zmeny v grafike motocykla, a niektoré komponenty zmenili farbu ako napríklad riadidlá, lepšie dotvárali spolu modernejší a agresívnejší vzhľad.

Box vzduchového filtra je teraz červený. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.

Rám je teraz výrazne červený, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.

Odpruženie bolo inovované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá strana sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej strane, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavú a pravú časť sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť odozvy ktorá prenáša na jazdca.

Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.

EVO 4T 300cc 
Rám
Rám hliníkový
Rázvor 1305 mm
Dĺžka 1990 mm
Šírka 850 mm
Výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Svetlá výška 310 mm
Výška stúpačky 348 mm
Objem palivovej nádrže 2,8 l.
Rezerva 0,5 l.
Objem chladiacej sústavy 0,6l.
Objem nádržky oleja
Predné odpruženie Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm
Zadné odpruženie Hydraulická pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 60 mm
Zdvih predné koleso 165 mm
Zdvih zadné koleso 180 mm
Predná brzda kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň
Zadná brzda kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 32 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 2,15 – 32 špicové
Predná pneumatika 2,75 -21
Zadná pneumatika 4.00 R 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 84,0 mm
Zdvih 53,6 mm
Objem motora 297,3cc
Kompresný pomer 11:1
Zapaľovanie ELECTRONIC
Sviečka NGK MR7BI-8
Mazanie
Karburátor MIKUNI
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.18/63
Prevodovka 5 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 (0,900 l.)
Spotreba 3.3

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia