RR 200 2T

RR 200 2T

Beta RR 2T 200

8 690,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 7 990,-EUR s DPH

Beta úzko spolupracovala s enduro šampiónmi Bradom Freemanom a Stevem Holcombeom na vývoji nových riešení týkajúcich sa hnacieho ústrojenstva a rámu/odpruženia pre modely dvojtaktné a štvortaktné modely MY 2023 RR, aby sa zdokonalili už tak oceňované vynikajúce jazdné vlastnosti predchádzajúcej generácie. Ako vždy, hlavnou filozofiou inžinierov v Rignano sull’Arno bolo nielen zvýšiť výkon motocyklov značky, ale zabezpečiť aby bol tento výkon ešte viac využiteľný. Namiesto veľkých zmien teda tento modelový rok získal sériu vylepšení, ktorých cieľom je konsolidovať všetky vynikajúce vlastnosti každého jednotlivého modelu. Nové plasty sa vyznačujú lineárnejším a uhladenejším dizajnom, čo dodáva RR ešte minimalistickejší vzhľad. Niektorí hovoria, že „menej je viac“. Beta verí, že len tí najlepší to dokážu, a vytvára motocykle maximálne účelné len s tým čo skutočne pre svoju jazdu potrebujete či už na pretekoch alebo na nedeľnej jazde so svojimi kamarátmi. Ako vždy modelový rad pozostáva z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, aby uspokojil potreby veľmi rôznorodého spektra jazdcov.
Pre každého jazdca existuje ideálny model RR, kde každý si môže vybrať podľa svojich potrieb a preferencií. To čo má každý model spoločné, je schopnosť vzbudiť dôveru u užívateľa a ponúknuť skutočne obohacujúci zážitok z jazdy.
Odpruženie: Beta nikdy neprestane zdokonaľovať rám a odpruženie svojich motocyklov. V snahe o ešte ostrejšiu a čistejšiu spätnú väzbu prepracovali inžinieri Betamotor vnútorné časti prednej vidlice – značky ZF modelového roku 2023. V prvom rade bola upravená geometria olejových kanálov okolo piestu vidlice, aby sa úplne eliminoval akýkoľvek trecí efekt a zabezpečil sa bezchybne hladký chod tlmičov počas celej dráhy. Vytvorením voľnejšie tečúcich spätných kanálov oleja toto zlepšenie otvára ešte väčšie možnosti nastavenia vidlice, pretože eliminácia všetkých štrukturálnych prekážok prietoku oleja znamená, že aj najmenšia zmena nastavenia prináša citeľný výsledok. Výsledkom je lepší komfort jazdca a efektívnejšia podpora vidlice počas počiatočného vychýlenia tlmiča. Výsledkom je že motocykel zostáva vynikajúco ovládateľný aj v náročných terénnych podmienkach.
Kryty chladiča na nádrži: jednou zo zmien oproti predchádzajúcej generácii s dopadom na štýl aj funkciu je upravený tvar nových krytov chladiča radu RR. Nové kryty sú užšie ako predtým, aby poskytli jazdcovi väčšiu voľnosť pohybu, najmä v zákrutách v motokrosovom štýle s motocyklom ostro nakloneným do zákruty a s vnútornou nohou natiahnutou dopredu. Ergonomickejšie tvarované kryty ako predtým umožňujú jazdcovi zaujať pohodlnejšiu polohu na sedle s motocyklom pevne zovretým medzi nohami pre ešte lepšiu spätnú väzbu jazdca. Elegantnejšie nové kryty tiež prispievajú k prepracovanému, jednoduchému a zásadne novému vzhľadu motocykla. Grafika: všetky modely majú teraz novú úplne červenú farebnú schému. Štýl grafiky je minimalistickejší ako predtým, s odvážnymi, jasne definovanými formami a čistejšími, modernejšími líniami, ktoré zdôrazňujú svalnatý tvar motocykla a plynule spájajú nové kryty s ostatnými komponentmi.

RR 2T 200
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1477 mm
Dĺžka 2167 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 930 mm
Svetlá výška 325 mm
Výška stúpačky 410 mm
Suchá hmotnosť 97,0kg
Objem palivovej nádrže 9,5 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,3 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 62 mm
Zdvih 63 mm
Objem motora 190,2 cc
Kompresný pomer 13,5:1
Výfukový ventil BPV system
Štartovanie elektrické
Zapaľovanie AC Kokusan – digital CDI
Sviečka NGK BR8ECM
Mazanie zmiešavanie s elektrickým čerpadlom
Karburátor Keihin PWK 36
Spojka Z.23/73
Primárny pohon 6 rýchlostná
Prevodovka reťaz
Zadný pohon SAE 10W/40
Motorový olej 2.9
Spotreba 67

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia