RR 250/300 2T Racing

RR 250/300 2T Racing

RR 250/300 2T Racing

Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre  tích najodvážnejších enduro jazdcov nové RR Racing modely  2022!

Šampionát Enduro GP sa blíži do svojej poslednej fázy a jazdci Beta sú viac ako kedykoľvek predtým odhodlaní dostať zo svojich motocyklov to najlepšie. Je to zároveň aj ten najlepší čas na sprístupnenie Racing verzie radu RR 2T-4T.

Podľa tradície Betamotor, RR Racing prináša všetko, čo je potrebné na to, aby boli motocykle Enduro  toskánskeho výrobcu pripravené na jazdu v tých najneprístupnejších situáciách a v tých najhorúcejších súťažiach.

Pri verzii My 2022 inžinieri z Rignano sull’Arno tvrdo pracovali na ráme aj motore, pričom samozrejme nezabudli na tie estetické a funkčné detaily, ktoré vždy odlišovali racing verziu a umožnili dosiahnuť relevantné zníženie hmotnosti a väčšiu praktickosť pri rôznych pretekárskych situáciách.

Rovnako ako pri štandardnej verzii má pretekársky rad vždy 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoje osobitosti.

V súlade s pretekárskou tradíciou Beta sa každý motocykel v RR Racing MY 2022 líši od príslušného štandardného motocykla v mnohých rôznych aspektoch: sériou pretekárskych komponentov zdieľaných v celom rade, ako sú chrániče rúk a komponenty z červeného kovaného hliníku a určité špecifické prvky pre každý model.

RR 2T 250cc:

Ideálne pre tých, ktorí hľadajú 2-taktný motocykel s o niečo menším výkonom a krútiacim momentom, ktorý vyniká svojou obratnosťou a ovládateľnosťou.

  • Spojka s membránovými pružinami: toto riešenie robí spojku ľahšou, progresívnejšou a

lepšie ovládateľné, čo výrazne znižuje únavu jazdca. Spojka je teraz schopná prenášať ešte väčší krútiaci moment. Spojku je možné jednoducho mechanicky nastaviť, pričom k dispozícii sú tri rôzne stupne nastavenia predpätia pružiny.

RR 2T 300cc:

Ideálny motocykel pre všetkých, ktorí ocenia veľký motor s výrazným krútiacim momentom pri akejkoľvek rýchlosti. Vhodné pre kazdcov, ktorí uprednostňujú dlhé radenie.

Model Beta RR 300 2T dostal najpodstatnejšie a najrozsiahlejšie inovácie z celého radu. Nový motor v kombinácii so špecializovanou novou mapou riadiacej jednotky motora sa môže pochváliť jemnejšou a progresívnejšou odozvou na pridanie plynu a lineárnejším dodávaním výkonu. Napriek výraznému nárastu maximálneho výkonu je motocykel ako celok tiež ľahšie ovládateľný a jeho používanie je intuitívnejšie a jednoduchšie ako kedykoľvek predtým.

  • motor bol kompletne prepracovaný, s úplne novým valcom s väčším priemerom a novým piestom a novým výkonovým ventilom;
  • kľukový hriadeľ s kratším zdvihom pre kratší zdvih piestu ako predchádzajúci model
  • hlava valca je tiež úplne nová a bola prepracovaná s ohľadom na ďalšie nové komponenty a novú irídiovú zapaľovaciu sviečku;
  • tlmič výfuku s menším priemerom zlepšuje maximálny výkon a ťah motora
  • Spojka s membránovými pružinami: model RR 2T 300cc získava novú spojku s plynulejším a ovládaním, efektívnejším záberom a zvýšeným prenášaným krútiacim momentom. Táto spojka má tiež mechanicky nastaviteľné predpätie pružiny, ktoré ponúka výber z 3 nastavení.

Pretekárske RACING komponenty:

  • Rýchloupínanie predného kolesa: tento komponent je okamžite rozpoznateľný podľa uvoľňovacej páčky z eloxovanej zliatiny hliníka a je rozhodujúci pre úsporu vzácnych sekúnd v pretekoch, keď potrebujete vymeniť pneumatiku za čo najkratší čas.
  • Červené chrániče rúk Vertigo: robustná konštrukcia v kombinácii s pútavou grafikou „in mould“ z nich robí nevyhnutné doplnky pre jazdu v teréne.
  • Pneumatiky Metzeler: motocykle rady Racing sú obuté do rovnakých pneumatík, aké používajú jazdci oficiálnych tímov v šampionáte EnduroGP. Špičkové produkty s majstrovskou priľnavosťou!
  • Stupačky z hliníkovej zliatiny (Ergal): väčšina jazdcov pri jazde na enduro motocykli na súťažnej úrovni neustále mení polohu svojho tela. Preto je nevyhnutné, aby kontaktné body medzi vami a motocyklom ponúkali dokonalú úroveň priľnavosti. Pre nohy to zabezpečujú pretekárske stupačky s veľkou kontaktnou plochou vyrobené z čiernej ergalovej hliníkovej zliatiny s oceľovými kolíkmi.
  • Zadná rozeta s eloxovaným hliníkovým jadrom a oceľovým ozubením od ZF: špičkový výkon, ľahkosť a pevnosť – dokonalá kombinácia všetkých atribútov, ktoré musí mať každý pretekársky komponent.
  • Špeciálne modré pretekárske sedlo: s protišmykovým čalúnením a vreckom na dokumenty pre bezkonkurenčnú priľnavosť, pohodlie a praktickosť.
  • Eloxovaná čierna radiaca páka a pedál zadnej brzdy.
  • Uzáver plniaceho hrdla prevodového oleja, uzáver plniaceho hrdla motorového oleja a kryt olejového filtra z eloxovaného červeného hliníka
  • Napínače reťaze z červenej ergalovej zliatiny.
  • Nová pretekárska grafika a červené nálepky na kolesách.

Odpruženie

48 mm uzavretá kazetová vidlica Kayaba AOS: o odpružení týchto motocyklov nemožno hovoriť bez zmienky o uzavretej kazetovej vidlici od KYB, už roky poprednej značky v Endure, ktorej produkty boli opäť zvolené pre modely Beta MY 2022. Tento produkt je neustále zdokonaľovaný prostredníctvom spolupráce medzi Beta a Kayaba. Eloxované vnútorné časti minimalizujú klzné trenie, zatiaľ čo nastaviteľná kompresia a tlmenie odskoku umožňujú každému jazdcovi nájsť dokonalé nastavenie. Inžinieri spoločnosti Betamotor však prepracovali kalibráciu, najmä kvôli zlepšeniu pohodlia pri počiatočnej kompresii, keď sa na jazdca prenášajú otrasy z terénu.

Zmiešavač oleja

Pri dvojtaktných modeloch z radu RR Racing sa spoločnosť Beta rozhodla zostať pri svojom rozhodnutí zrušiť automatický mixér, aby tieto pretekárske motocykle naďalej dosahovali tie najlepšie parametre v hmotnosti a v dôsledku toho aj bezkonkurenčnú agilitu. Dvojtaktné motocykle RR Racing preto musia byť poháňané zmesou olej/benzín, čo je charakteristika zdôrazňujúca čistokrvný pretekársky charakter týchto Racing verzií.

Tieto motocykle môžu byť stále dovybavené domiešavačom oleja, ktorý je k dispozícii ako voliteľné príslušenstvo z katalógu Beta Factory Parts.

RR 2T 250 Racing
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1482 mm
Dĺžka 2172 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 930 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 407 mm
Suchá hmotnosť 103,5kg
Objem palivovej nádrže 9,5 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,3 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 66,4 mm
Zdvih 72 mm
Objem motora 249 cc
Kompresný pomer 13,2:1
Výfukový ventil BPV system
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
Sviečka NGK BR8ES
Mazanie zmiešavanie
Karburátor Keihin PWK 36
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.27/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/40
Spotreba 2.493
RR 2T 300 Racing
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1482 mm
Dĺžka 2172 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 930 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 407 mm
Suchá hmotnosť 103,5kg
Objem palivovej nádrže 9,5 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,3 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 73 mm
Zdvih 69,9 mm
Objem motora 292,6 cc
Kompresný pomer 11,63:1
Výfukový ventil BPV system
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
Sviečka NGK BR7ES
Mazanie zmiešavanie
Karburátor Keihin PWK 36
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.27/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/40
Spotreba 2.7

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia