RR 350/390/430/480 Racing

RR 350/390/430/480 Racing

Beta RR 4T 350 Racing          9 990,-EUR s DPH

Beta RR 4T 390 Racing          9 990,-EUR s DPH

Beta RR 4T 430 Racing          9 990,-EUR s DPH

Beta RR 4T 480 Racing          9 990,-EUR s DPH

Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre  tích najodvážnejších enduro jazdcov nové RR Racing modely  2022!

Šampionát Enduro GP sa blíži do svojej poslednej fázy a jazdci Beta sú viac ako kedykoľvek predtým odhodlaní dostať zo svojich motocyklov to najlepšie. Je to zároveň aj ten najlepší čas na sprístupnenie Racing verzie radu RR 2T-4T.

Podľa tradície Betamotor, RR Racing prináša všetko, čo je potrebné na to, aby boli motocykle Enduro  toskánskeho výrobcu pripravené na jazdu v tých najneprístupnejších situáciách a v tých najhorúcejších súťažiach.

Pri verzii My 2022 inžinieri z Rignano sull’Arno tvrdo pracovali na ráme aj motore, pričom samozrejme nezabudli na tie estetické a funkčné detaily, ktoré vždy odlišovali racing verziu a umožnili dosiahnuť relevantné zníženie hmotnosti a väčšiu praktickosť pri rôznych pretekárskych situáciách.

Rovnako ako pri štandardnej verzii má pretekársky rad vždy 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoje osobitosti.

RR350cc:

Premodel RR 4T 350cc je typická vynikajúca ovládateľnosť najlepšia zo 4-taktného modelového radu; uprednostňuje jazdu vo vysokých otáčkach, no zachováva si veľmi lineárny výkon.

  • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
  • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

RR 390 ccm:

Ideálny pomer ovládateľnosti a výkonu zabezpečuje vynikajúcu trakciu modelu RR 390cc.

  • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
  • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

RR430cc:

Vysoko výkonný motor modelu RR 430cc je ideálny pre jazdcov využívajúcich dlhé prevody a výrazný krútiaci moment.

  • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
  • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

RR 480 ccm:

Motocykel RR 4T 480cc ukáže zo seba to najlepšie v otvorených priestoroch. Jeho vlastnosti sú podobné modelu 430, ale s ešte väčším krútiacim momentom a výkonom, vhodné pre skúsenejších a fyzicky zdatnejších jazdcov.

  • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
  • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

Kontrola trakcie – RR Racing 4 taktné modely

Najvýznamnejšou novinkou v štvortaktnom rade modelov Beta RR je zavedenie kontroly trakcie – prvá na motocykli RR. Pokrok v technológii motocyklov dáva tvar novým komponentom a systémom použiteľným aj na enduro motocykloch, ktoré umožňujú jazdcovi efektívnejšie využívať motocykel vo všetkých možných podmienkach. Aby bol výkon svojich modelov, a najmä motocyklov s väčším objemom, ešte dostupnejší pre jazdca v každej situácii, okrem užívateľsky voliteľných máp elektronického riadenia motora teraz Beta zaviedla novú funkciu kontroly trakcie.

Funkciu TC je možné zapnúť kedykoľvek novým tlačidlom na ovládacom paneli v obvyklej polohe medzi trubkou riadenia a palivovou nádržou. Keďže funkcia TC aj funkcia výberu mapy motora sa ovládajú z tohto panela, má teraz dve ovládacie tlačidlá a dve samostatné kontrolky LED pre tieto dve funkcie.

Beta RR 4T 350
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 107,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 57.4 mm
Objem motora 349.1 cc
Kompresný pomer 13.19:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,84
Beta RR 4T 390
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 107,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 63.4 mm
Objem motora 385.6 cc
Kompresný pomer 12,48:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,89
Beta RR 4T 430
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 108,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 95 mm
Zdvih 60.8 mm
Objem motora 430.9 cc
Kompresný pomer 12,33:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,887
Beta RR 4T 480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 108,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 100 mm
Zdvih 60,8 mm
Objem motora 477.5 cc
Kompresný pomer 11,86:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 4,22

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia