RR 2T 50 Sport

RR 2T 50 Sport

Beta RR 2T 50 Sport

3 890,- EUR s DPH

Beta RR 2T 50 Sport

Jeden z európskych bestsellerov vo svojej kategórii s najširšou ponukou verzií a farieb, s ktorým vyrástli celé generácie jazdcov, je späť s novým modelom s kompletne vynoveným podvozkom, motorom a dizajnom.

Nové RR 2T 50 vo verziách Enduro a Motard majú teraz nový podvozok, zábavný motor Euro 5 a dizajn inšpirovaný  svetom väčších preslávených enduro modelov rady  RR (7-krát majster sveta s Holcombe a 5-krát s Freemanom).

Zmes pretekárskeho štýlu a čistej zábavy, pripravená prinútiť dospievajúcich jazdcov snívať.

Sektor motocyklov s objemom 50 ccm rastie v celej Európe a teraz sa vracia na vlnu vďaka novým trendom a tiež novým návykom pri dochádzaní za prácou spôsobených pandémiou, kde aj tínedžeri uprednostňujú sólo jazdu pred inými druhmi zdieľanej dopravy.

Trh s objemom 50 cm3, ktorý sa často nespravodlivo ignoruje, je vzácnym východiskovým bodom pre jazdcov futures, ako aj dobrým tréningom pre uvedomelejších vodičov áut.

Je samozrejmosťou, že jazdci majú uvedomelejší prístup k riadeniu áut, majú rýchlejší reakčný čas spolu s lepšou schopnosťou správania sa v premávke. Je to preto, že už od útleho veku sú zvyknutí jazdiť na vozidle pomocou rovnováhy. To je dôvod, prečo je ponuka s motocyklov s objemom 50 ccm dôležitá a zameraná na cestné inteligentné publikum: tínedžerov, ktorí teraz začínajú selektovať svoj vkus na vlastnosti a výkony motocyklov.

Staršia generácia motocyklov, ktoré by používali deti, bola nahradená aktuálnymi motocyklami, ktoré  majú všetky moderné funkcie a bezpečnosť.

Pre Betamotor bol vždy tento segment dôležitý a Beta investovala do neho. Rad Enduro a Motard s objemom 50 cm3 bol kompletne obnovený a vyvinutý  v súlade s charakteristikou zvyšného radu Beta, s cieľom poskytnúť istotu, zábavu a s cieľom zlepšiť svoje jazdecké schopnosti na maximum.

RR 50 ENDURO

Inšpirovaný jeho väčšími sestrami súťažiacimi v Majstrovstvá sveta WEC.

RR 50 Enduro je pripravený čeliť všetkým druhom terénu.

Verzie:

– RR Enduro Farby: červená / biela

– RR Enduro Sport Farby: červená / biela

– RR Enduro Racing Farba: červená

MOTOR

2-taktný jednovalcový kvapalinou chladený motor, 6 stupňová prevodovka,

Motor je vybavený zmiešavačom oleja (okrem RR 50 Racing).

Nové radenie a ešte viac reaktívny a uspokojivý štýl jazdy.

Nový systém rekuperácie plynových pár podľa predpisov Euro 5.

Nový airbox. Neoddeliteľnou súčasťou dizajnu vozidla, bol vyvinutý s cieľom znížiť hluk podľa platných predpisov. Ešte praktickejší s rýchloupínacím systémom pre jednoduchšiu údržbu  ̶ rovnako ako pretekárske motocykle.

PODVOZOK

Nový podvozok s prepracovanou geometriou pre lepšiu ovládateľnosť a lepšiu agilitu.

Nový dizajn: čistý pretekársky štýl inšpirovaný väčším RR 2T/4T.

Kompletne boli taktiež inovované:

Nové prevedenie nádrže, plasty (maska, bočné plasty) a sedlo.

Zadný pomocný rám z technického polyméru, ktorý dokonale integruje elektrické komponenty a airbox.

Dlhšia kyvná vidlica pre zvýšenú jazdnú stabilitu a lepšiu trakciu.

Tlmiče z vyššími zdvihmi pre verzie Enduro

Nový výfuk: kompaktný, pretekársky, hodný skutočnej motorky.

Nový systém s jedným zámkom. Len jeden kľúč na zámok/zapaľovanie riadenia, nádrž a sedlo. Viac pohodlia a vyššia bezpečnosť.

Nové zadné LED zadné svetlo pre lepšiu identifikáciu vozidla.

Brzdy: predné Ø 260 mm, zadné Ø 220 mm

Nová 6,5l nádrž.

Ohromujúca grafika polepov: jedinečný štýl, ktorý nezostane bez povšimnutia.

RR 2T 50 Sport
Rám
Rám oceľový s dvojitou kolískou
Rázvor 1428 mm
Dĺžka 2090 mm
Šírka 798 mm
Výška 1195 mm
Výška sedadla 928 mm
Svetlá výška 330 mm
Výška stúpačky 390 mm
Objem palivovej nádrže 85kg
Rezerva 6,5 l.
Objem chladiacej sústavy 1,5 l.
Objem nádržky oleja 0,6 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 40 mm
Zadné odpruženie pružiaca jednotka s progresívnym pákovým efektom
Zdvih tlmiča 121 mm
Zdvih predné koleso 245 mm
Zdvih zadné koleso 245 mm
Predná brzda Wawe kotúč ø260 mm
Zadná brzda Wave kotúč ø220 mm
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 80/90 – 21
Zadná pneumatika 110/80 – 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 40,3 mm
Zdvih 39 mm
Objem motora 49,7cc
Kompresný pomer 12:1
Zapaľovanie ELECTRONIC AET 12V – 85W
Sviečka NGK BR9ES
Mazanie zmiešavanie s mechanickým čerpadlom
Karburátor nožné štartovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.20/71
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 20W/30
Spotreba 2,4l

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia