Beta X-Pro
Teraz, v dvadsiatom roku výroby, sa modely Beta RR premenili na nový druh enduro motocyklov. Predstavujeme úplne nový rad 2T a 4T modelov známych ako RR X-Pro! Netreba zamieňať s modelmi staršieho brata Race Edition, modely X-Pro ponúkajú enduro jazdcom širokú škálu funkcií a výhod vhodných pre trailové jazdenie všetkých disciplín. K dispozícii je osem modelov RR X-Pro, všetky s inou osobnosťou a prístupom. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T.
Výhradne navrhnuté tak, aby zvládli tie najnáročnejšie cesty s funkciami, ktoré nenájdete na väčšine ostatných enduro modelov, vrátane nového rámu s o 20 mm nižšou výškou sedadla, úplne novej prednej vidlice s jednou pružinou, elastomérových úchytov na riadidlá, nádržky na prepad chladiacej kvapaliny, ako aj záchranného systému. popruh na predný blatník. Na vrchole zoznamu zmien sú všetky nové plasty, ktoré odlíšia motocykel od ostatných.
Úplne nová predná vidlica ZF SHC je ľahšia ako predchádzajúce štandardné modely RR, pretože používa jednu pružinu na pravej bočnej trubke, ktorá obsahuje nastavovač predpätia, zatiaľ čo všetko tlmenie kompresie a odskoku vidlice je riešené na ľavej strane. Tento dizajn s jednou pružinou je ideálny pre ťažké enduro použitie tým, že poskytuje jazdcovi pocit „zasadenia“ počas jazdy. Umožňuje tiež vidlici reagovať rýchlejšie ako iné konštrukcie vďaka menšiemu celkovému treniu. Prednú vidlicu dopĺňajú izoelastické úchyty na riadidlá od XTrig, tieto úchyty znižujú vibrácie a únavu jazdca. Zadný tlmič je tiež nový s aktualizovaným nastavením ventilov, ktoré zodpovedajú úplne novej prednej vidlici SHC.
Na zvýšenie jazdnosti motocykla bola výška sedadla znížená o 20 mm, aby sa znížilo ťažisko a poskytol jazdcovi lepšiu oporu, keď ide do tuhého. Popruh na predný blatník je nový prvok pridaný v prípade, že je potrebné zdvihnúť predné koleso z extrémnej situácie.
Nový rám, ktorého dizajn bol prevzatý z modelov RR Race Edition a RX. Tento nový rám poskytuje väčšiu chrbticu, ktorá je pevnejšia ako predchádzajúce modely a poskytuje lepšiu kontrolu vďaka menšej flexibilite. Spolu s novým rámom bol pridaný nový hlavný valec zadnej brzdy Nissin, ktorý poskytuje lepší výkon zadnej brzdy. Táto nová nádržka pojme väčší objem kvapaliny, ktorá pomáha ochladzovať systém pri extrémnom brzdení.
Modely RR X-Pro majú svoj osobitý vzhľad s novou karosériou. Nová maska predných svetlometov, nové elegantné panely nádrže a nový zadný blatník. Nová grafika završuje úžasný vzhľad radu.
Comments are closed.