Beta Xtrainer 2T 250/300cc

Beta Xtrainer 2T 250/300cc

Beta Xtrainer 250/300

7 090,-EUR s DPH

Nový XTrainer dokáže privítať mladých nadšencov vo svete endura, ale aj tým najskúsenejším jazdcom poskytnúť veľkú spokojnosť svojou prívetivosťou a vynikajúcou obratnosťou aj v ťažkom teréne.

Všetky tieto vlastnosti, ktoré robia XTrainer produktom určeným pre veľmi transverzálne ciele, pre obe pohlavia a všetky vekové kategórie, sú potvrdené, konkrétne:

Výška sedla znížená na 910 mm

Hmotnosť 98 kg

Veľmi hladký a vynikajúco ovládateľný motor

Automatický mixér oleja a paliva

Mäkké pneumatiky

XTrainer je bezpochyby perfektný motocykel ktorý sa približuje radu RR enduro, ale predovšetkým je k dispozícii ako motocykel pre všetkých nadšencov, viac či menej skúsených, ktorý zvyšuje pôžitok z jazdy bez preťažovania ich fyzických a technických schopností. Vďaka týmto vlastnostiam je XTrainer veľmi všestranný motocykel, vhodný na to, aby z každého jazdca dostal to najlepšie.

Tí, ktorí vstupujú do endura prvýkrát, nájdu v tomto motocykli intuitívny a veľmi dobre ovládateľný motocykel, zatiaľ čo tí, ktorí majú viac skúseností, ocenia vyváženosť a ľahkosť, s akou XTrainer poskytuje vynikajúci výkon.

Dôležité inovácie pre model XTRAINER modelový rok 2022:

Motor: kompletne vynovený, má novo navrhnutý valec s väčším vŕtaním, kombinovaný s novým piestom a novým výfukovým ventilom;

Kľukový hriadeľ: vyznačuje sa zníženým zdvihom v porovnaní s predchádzajúcim modelom;

Hlava valca: tiež úplne nová, navrhnutá tak, aby dokonale ladila s ostatnými komponentmi.

Tento nový motor v kombinácii s riadiacou jednotkou s novou dedikovanou mapou sa vyznačuje mäkšou odozvou na povely jazdca a lepšou lineárnosťou dávkovania. Motocykel je tiež celkovo ovládateľnejší a jemnejší pri používaní. Modely Xtrainer 250 a 300 tiež dostávajú:

Spojka s tanierovými pružinami: vďaka tomuto komponentu je ovládanie mäkšie, progresívnejšie, čo výrazne menej unavuje jazdca. Zlepšilo sa zapojenie a odpojenie, čím sa generuje väčší prenosný krútiaci moment. Na dosiahnutie maximálneho prispôsobenia je teraz možné predpätie pružiny jednoduchým mechanickým zásahom nastaviť do 3 rôznych polôh;

Nový štartér: veľmi spoľahlivý, umožňuje opätovné naštartovanie motocykla aj v tých najnepríjemnejších situáciách;

Aktualizácia elektrického systému: lepšie usporiadanie na motocykli umožňuje väčšiu spoľahlivosť a rýchlejšiu demontáž a opätovnú montáž;

Nová grafika a farby.

Xtrainer 2T 250
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1467 mm
Dĺžka 2157 mm
Šírka 802 mm
Výška 1245 mm
Výška sedadla 910 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 390 mm
Suchá hmotnosť 99kg
Objem palivovej nádrže 8,5 l.
Rezerva 1,5 l.
Objem chladiacej sústavy 1,3 l.
Objem nádržky oleja 0.650l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 110 mm
Zdvih predné koleso 270 mm
Zdvih zadné koleso 270 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 80/100 -21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 66,4 mm
Zdvih 72 mm
Objem motora 249 cc
Kompresný pomer 13,5:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
Sviečka NGK GR7CI8
Mazanie zmiešavanie s elektrickým čerpadlom
Palivový systém Keihin PWK 36
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.27/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/40
Spotreba 2.894
Xtrainer 2T 300
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1467 mm
Dĺžka 2157 mm
Šírka 802 mm
Výška 1245 mm
Výška sedadla 910 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 390 mm
Suchá hmotnosť 99kg
Objem palivovej nádrže 8,5 l.
Rezerva 1,5 l.
Objem chladiacej sústavy 1,3 l.
Objem nádržky oleja 0.650l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 110 mm
Zdvih predné koleso 270 mm
Zdvih zadné koleso 270 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 80/100 -21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 73 mm
Zdvih 69,9 mm
Objem motora 292,3 cc
Kompresný pomer 11,45:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
Sviečka NGK GR7CI8
Mazanie zmiešavanie s elektrickým čerpadlom
Palivový systém Keihin PWK 36
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.27/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/40
Spotreba 2.8

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia