EVO 2T 125/250/300
Beta EVO 2T 125 6 390,- EUR s DPH
Beta EVO 2T 250 6 890,- EUR s DPH
Beta EVO 2T 300 7 090,- EUR s DPH
Beta predstavuje nový EVO MY 2022.
Betamotor pokračuje v dolaďovaní svojho Trial radu, pričom vylepšenia pre tohtoročný model ovplyvňujú predovšetkým štýl a odpruženie motocykla.
Modelová rada Beta EVO dostala už v predchádzajúcich modelových rokoch sériu veľkých aktualizácií motora, rámu a zavesenia kolies. Tento motocykel naďalej dosahuje úspechy v trialových súťažiach, kde je ideálnym základom pre personalizované nastavenia vytvorené pre jazdcov tohtoročného oficiálneho Beta tímu – Matteo Grattarola, Benoit Binkaz, Lorenzo Gandola, Aniol Gelabert a Sondre Haga. To je dôvod, prečo sa pri verzii MY 2022 Beta rozhodla zamerať na detaily, vyhovieť potrebám neustále sa rozvíjajúcej jazdeckej základne a zdôrazniť charakteristickú funkčnosť a spoľahlivosť svojich modelov. Skúsenosti Bety získané v trialových súťažiach priamo prispievajú aj k vývoju jej produktov pre koncového užívateľa, o čom svedčia výsledky dosahované na národných a medzinárodných majstrovstvách.
Rad EVO je jedným z najrozsiahlejších v tejto triede a naďalej ponúka celkovo 6 rôznych modelov vytvorených tak, aby vyhovovali potrebám všetkých jazdcov, z ktorých každý má svoju jedinečnú osobnosť:
EVO 2T 125
Najmenší homologovaný motocykel v rade. Ľahký a agilný, je ideálny pre mladých jazdcov, ktorí prechádzajú z nižších tried a robia svoje prvé kroky vo vážnejších súťažiach. Referenčný motocykel vo svojej triede. Motor poskytuje dostatočný výkon na to, aby prekonal akúkoľvek prekážku, pričom je stále zábavný a ľahko ovládateľný.
EVO 2T 250
Ide o ideálny motocykel pre jazdcov, ktorí hľadajú agilný a ľahko ovládateľný 2-takt, s poslušnejším temperamentom a o niečo menším výkonom a krútiacim momentom ako model z vrcholu EVO rady. Evo 250 je ideálny pre amatérov, ktorí hľadajú maximálny výkon v kombinácii s presným ovládaním a výkonom a dokonalými jazdnými vlastnosťami.
EVO 2T 300
EVO 2T 300 je špičkový model v rodine Evo. Motocykel pre milovníkov veľkoobjemových motorov s pôsobivým krútiacim momentom pri všetkých otáčkach motora a perfektným základom pre súťaženie aj na profesionálnej úrovni. Veľkosť rámu aj motora bola optimalizovaná tak, aby maximalizovala schopnosť motocykla prekonať aj tie najnáročnejšie prekážky a technicky najnáročnejšie skúšky. Ideálne riešenie pre skúsených jazdcov, ktorí hľadajú motocykel s najlepším výkonom vo svojej triede, ktorý je však intuitívny a ľahko ovládateľný od okamihu, keď sadnete do sedla.
Vizuálne boli urobené veľké aktualizácie v grafike motocykla, zatiaľ čo množstvo detailov – ako napríklad riadidlá – zmenilo farbu, aby vytvorilo modernejší a agresívnejší vzhľad.
Box vzduchového filtra je teraz červený. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Rám je teraz výrazne červený, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.
Odpruženie bolo inovované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá strana sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej strane, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavé a pravé stĺpiky sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť, s akou sa prenáša na jazdca.
Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.
EVO 125cc 2T | |
Rám | |
Rám | hliníkový |
Rázvor | 1305 mm |
Dĺžka | 1990 mm |
Šírka | 850 mm |
Výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Svetlá výška | 310 mm |
Výška stúpačky | 348 mm |
Objem palivovej nádrže | 2,8 l. |
Rezerva | 0,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 0,6l. |
Objem nádržky oleja | |
Predné odpruženie | Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm |
Zadné odpruženie | Hydraulická pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 62 mm |
Zdvih predné koleso | 165 mm |
Zdvih zadné koleso | 180 mm |
Predná brzda | kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň |
Zadná brzda | kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 32 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 2,15 – 32 špicové |
Predná pneumatika | 2,75 -21 |
Zadná pneumatika | 4.00 R 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini |
Vŕtanie | 54,00 mm |
Zdvih | 54,5 mm |
Objem motora | 124,8 cc |
Kompresný pomer | 15,9:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W |
Sviečka | NGK GR7CI8 |
Mazanie | mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej) |
Karburátor | KEIHIN PWK Ø 28MM |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/71 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/30 (0,550 l.) |
Spotreba | 2,6l |
EVO 250cc 2T | |
Rám | |
Rám | hliníkový |
Rázvor | 1305 mm |
Dĺžka | 1990 mm |
Šírka | 850 mm |
Výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Svetlá výška | 310 mm |
Výška stúpačky | 348 mm |
Objem palivovej nádrže | 2,8 l. |
Rezerva | 0,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 0,6l. |
Objem nádržky oleja | |
Predné odpruženie | Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm |
Zadné odpruženie | Hydraulická pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 62 mm |
Zdvih predné koleso | 165 mm |
Zdvih zadné koleso | 180 mm |
Predná brzda | kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň |
Zadná brzda | kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 32 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 2,15 – 32 špicové |
Predná pneumatika | 2,75 -21 |
Zadná pneumatika | 4.00 R 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini |
Vŕtanie | 72,50 mm |
Zdvih | 60,5 mm |
Objem motora | 249,7 cc |
Kompresný pomer | 9,0:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W |
Sviečka | NGK GR7CI8 |
Mazanie | mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej) |
Karburátor | KEIHIN PWK Ø 28MM |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.22/69 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/30 (0,550 l.) |
Spotreba | 2.9 |
EVO 300cc 2T | |
Rám | |
Rám | hliníkový |
Rázvor | 1305 mm |
Dĺžka | 1990 mm |
Šírka | 850 mm |
Výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Svetlá výška | 310 mm |
Výška stúpačky | 348 mm |
Objem palivovej nádrže | 2,8 l. |
Rezerva | 0,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 0,6l. |
Predné odpruženie | Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm |
Zadné odpruženie | Hydraulická pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 62 mm |
Zdvih predné koleso | 165 mm |
Zdvih zadné koleso | 180 mm |
Predná brzda | kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň |
Zadná brzda | kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 32 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 2,15 – 32 špicové |
Predná pneumatika | 2,75 -21 |
Zadná pneumatika | 4.00 R 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini |
Vŕtanie | 79,0 mm |
Zdvih | 60,5 mm |
Objem motora | 296,5cc |
Kompresný pomer | 9,96:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W |
Sviečka | NGK GR7CI8 |
Mazanie | mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej) |
Karburátor | KEIHIN PWK Ø 28MM |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.22/69 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/30 (0,550 l.) |
Spotreba | 2,8 |