EVO 80 Senior
Beta EVO 80 Senior
3 890,-EUR s DPH
EVO 80 Junior/Senior
Evo 2T 80 Junior/Senior: Evo 80 je ideálny motocykel pre začiatočníkov v tomto športe. Verzia Junior je zďaleka najjednoduchším motocyklom pre mladých jazdcov, ktorí po prvý raz sadnú do sedla trialového motocykla so spaľovacím motorom. Verzia Senior je na druhej strane medzistupňom medzi menším motocyklom a väčším modelom 125, pričom s ním zdieľajú rovnakú veľkosť kolies, pričom si zachováva intuitívnu ovládateľnosť motora s objemom 80 cm3.
Vizuálne boli urobené veľké zmeny v grafike motocykla, zatiaľ čo množstvo detailov – ako napríklad riadidlá – zmenilo farbu, aby vytvorilo modernejší a agresívnejší vzhľad.
Skrinka vzduchového filtra je teraz červená. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Rám je teraz natretý výraznou červenou farbou Beta, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.
Odpruženie bolo aktualizované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja obsiahnutého v stĺpikoch – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá podpera sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej podpere, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavé a pravé stĺpiky sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť, s akou sa pocit prenáša na jazdca.
Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.
EVO 2T 80 Senior | |
Rám | |
Rám | oceľový |
Rázvor | 1230 mm |
Dĺžka | 1925 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1127 mm |
Výška sedadla | 678mm |
Svetlá výška | 325 mm |
Výška stúpačky | 375 mm |
Objem palivovej nádrže | 2,5 l. |
Rezerva | 0,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 0,6l. |
Predné odpruženie | Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm |
Zadné odpruženie | pružiaca jednotka s nastavitelným prepätím pružiny |
Zdvih tlmiča | 41 mm |
Zdvih predné koleso | 165 mm |
Zdvih zadné koleso | 150 mm |
Predná brzda | kotúč ø185 mm a dvojpiestikový strmeň |
Zadná brzda | kotúč ø150 mm a dvojpiestikový strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 2,75 – 21 |
Zadná pneumatika | 4,00 – 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini |
Vŕtanie | 48,0 mm |
Zdvih | 44 mm |
Objem motora | 79,6cc |
Kompresný pomer | 14,7:1 |
Zapaľovanie | HIDRIA |
Sviečka | CHAMPION RN3C |
Mazanie | mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej) |
Karburátor | DELL’ORTO PHBG 21 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/77 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | Z.11/60 |
Motorový olej | SAE 20W/30 (0,300 l.) |