EVO 80 Senior

EVO 80 Senior

EVO 80 JUNIOR

4 325,- EUR s DPH

Pretekárska sezóna 2023 sa blíži ku koncu a Beta Factory Trial Team je odhodlaný dosiahnuť najlepšie možné výsledky so svojimi jazdcami, ktorí súťažia vo všetkých kategóriách majstrovstiev sveta: ako Matteo Grattarola, ktorý dokazuje svoje schopnosti v najvyššej triede. po jeho návrate do tímu Beta na zvyšok sezóny 2023.

Osvedčený technický balík, ktorý výrobca z Rignano sull’Arno v Taliansku poskytol svojim jazdcom a všetkým nadšencom značky, ktorá v priebehu času zaznamenala pokroky vďaka spätnej väzbe od Factory Riders, sa potvrdila ako víťazná a sa vracia na trh s pridaním nového funkčného komponentu – elektronického kľúča.

ZAŤAŽTE MENEJ

Beta preto uvádza na trh EVO My 2024 s originálnym grafickým vydaním s rafinovaným estetickým dopadom, vďaka ktorému je tento nový model uvážlivo pretekársky štýlový a zároveň elegantný.
Šikovné použitie červenej farby, ktorá sa v tomto prípade používa na zvýraznenie sivého základu namiesto primárneho prvku, zvyšuje objem bicykla a zdobí pôvodný estetický vzhľad vozidla. Frézovaná hliníková kyvná vidlica a rám zdôrazňuje silné prepojenie bicykla s pretekaním, kde sú materiály čisté a všetko je navrhnuté pre maximálny výkon.

Vďaka inováciám predstaveným v predchádzajúcom modelovom roku, vďaka ktorým rad EVO vyčnieva na vrchole Trial sektora, sú všetky najnovšie prírastky do motocykla potvrdené pre rok 2024, avšak s aktualizáciami estetického vplyvu s novou grafikou, ktorá sa uvoľňujú z tradičnej beta červenej.

Hlavnou novinkou z pohľadu výbavy je zavedenie elektronického kľúča, ktorý hrá dvojakú úlohu a kombinuje tradičnejšiu pasívnu funkciu bicykla a bezpečnosti jazdca, ktorú tradične predstavuje Kill-Switch s inovatívnou funkciou proti krádeži.

Rad EVO je jedným z najrozsiahlejších v tejto triede a naďalej ponúka celkovo šesť rôznych modelov, z ktorých každý má svoj vlastný charakter a je schopný uspokojiť potreby všetkých jazdcov, čím zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, ktorú každý zažije:

Evo 80 2 Str Junior/Senior
Evo 80 je ideálny bicykel pre začiatočníkov v tomto športe. Verzia Junior je zďaleka najjednoduchší bicykel pre mladých jazdcov, ktorí sa prvýkrát učia na trialovom bicykli poháňanom plynom. Verzia Senior je na druhej strane medzistupňom medzi menším bicyklom a väčším modelom 125, pričom s druhým modelom zdieľa rovnakú veľkosť kolies, pričom si zachováva intuitívnu ovládateľnosť motora s objemom 80 cm3.

Nové funkcie pre celý rad:

Elektronický kľúč: toto nové elektronické zariadenie vlastní exkluzívny európsky patent udelený spoločnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkciu ochrany proti krádeži, ako aj ochranu bicykla a jeho jazdca.
Elektronický kľúč je dvojdielny komponent: jeden diel zostáva pripevnený k riadidlám bicykla, zatiaľ čo druhý je magnetický (jazdec ho nosí so šnúrkou okolo zápästia), ktorý aktivuje mechanizmus v prípade, že sú odpojené.
Zariadenie, ktoré bolo nedávno prvýkrát predstavené na modeli Beta s Xtrainerom My 24, plní funkciu Kill-Switch pre bezpečnosť bicykla aj jazdca, ktorý vypne bicykel, keď sa magnetický kontaktný bod pripojí k zápästie jazdca a riadidlá sú odpojené.
Na rozdiel od bežného Kill-Switch však nový elektronický kľúč obsahuje aj funkciu ochrany proti krádeži, ktorá bráni naštartovaniu bicykla pri odpojení, a to vďaka kódovaniu, ktoré jedinečne spája bicykel s kľúčom a chráni pred krádežou vozidla pri jeho odpojení. je ponechaná bez dozoru.
Väčšia ochrana bicykla a jazdca v jedinom riešení, ktoré je výhradne patentované spoločnosťou Betamotor; prvýkrát ako štandardná výbava.

Evo My 2024 si tiež zachováva všetky najnovšie prírastky do vozidla v rôznych veľkostiach motora, ktoré potvrdzujú funkčnosť osvedčeného technického balíka, konkrétne:

Prepracovaná mriežka chladiča: okrem optimalizácie prúdenia vzduchu sa môže pochváliť aj väčším ochranným povrchom v oblasti viečka a telesa chladiča, aby sa zabránilo poškodeniu týchto komponentov pri nárazoch do konárov, kameňov alebo v prípade pádu.
Kryt nádrže: tvar obklopuje rám a umožňuje zakrytie všetkých káblových vedení pre čistý a usporiadaný vzhľad. V jeho vnútri sa nachádza aj prepínač mapovania. Skutočne stojí za to pripomenúť, že EVO ponúka výber z dvoch rôznych máp motora, ktoré si jazdec môže vybrať pomocou pohodlného tlačidla na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dostupné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite zistiť, ktorá mapa sa práve používa.
Zadný tlmič: tlmič EVO je dodávaný so všetkými úpravami, ktoré jazdec potrebuje na prispôsobenie motocykla a identifikáciu ideálneho nastavenia, ale s implementovaným najnovším evolučným krokom je bicykel výrazne vylepšený z hľadiska jeho progresívnosti, odozvy a tlmenia.

Inovácie zavedené do dvojtaktných modelov s najväčším zdvihovým objemom (250/300) tiež zahŕňajú:

Kľukový hriadeľ a piestna tyč so zníženým medzinápravovým rozostupom pre okrúhlejší priebeh a lepšiu dynamiku vozidla.
Valec a hlava: prepracované rozvody a spaľovacia komora, ktoré poskytujú lepší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, pričom zachováva výkon motora pri vyšších rýchlostiach.
Mapa motora: optimalizovaná s cieľom nastaviť komponenty najlepším možným spôsobom a využiť výkon a poddajnosť motora.
Výfukové potrubie: bola nainštalovaná ochrana potrubia, aby sa zabránilo akémukoľvek prehriatiu a aby sa potrubie chránilo pred nárazmi. Okrem toho, že je funkčný, dopĺňa celkový vzhľad bicykla (aj na 125 dvojtaktnom).

EVO 80 JUNIOR
Rám
Rám oceľový s dvojitou kolískou
Rázvor 1410 mm
Dĺžka 2030 mm
Šírka 790 mm
Výška 1155 mm
Výška sedadla 885 mm
Svetlá výška 280 mm
Výška stúpačky 355 mm
Objem palivovej nádrže 85kg
Rezerva 6,5 l.
Objem chladiacej sústavy 1,5 l.
Objem nádržky oleja 0,6 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm
Zadné odpruženie jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 50 mm
Zdvih predné koleso 210 mm
Zdvih zadné koleso 200 mm
Predná brzda kotúč ø260 mm
Zadná brzda kotúč ø220 mm
Predné koleso ráfik 17 x 1,6
Zadné koleso ráfik 17 x 1,85
Predná pneumatika 100/80 – 17
Zadná pneumatika 130/70 – 17
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 40,3 mm
Zdvih 39 mm
Objem motora 49,7cc
Kompresný pomer 12:1
Zapaľovanie ELECTRONIC AET 12V – 85W
Sviečka NGK BR9ES
Mazanie zmiešavanie s mechanickým čerpadlom
Karburátor nožné štartovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.20/71
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 20W/30
Spotreba 2,4l

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia