EVO 80 Senior
EVO 80 JUNIOR
4 325,- EUR s DPH
Pretekárska sezóna 2023 sa blíži ku koncu a Beta Factory Trial Team je odhodlaný dosiahnuť najlepšie možné výsledky so svojimi jazdcami, ktorí súťažia vo všetkých kategóriách majstrovstiev sveta: ako Matteo Grattarola, ktorý dokazuje svoje schopnosti v najvyššej triede. po jeho návrate do tímu Beta na zvyšok sezóny 2023.
Osvedčený technický balík, ktorý výrobca z Rignano sull’Arno v Taliansku poskytol svojim jazdcom a všetkým nadšencom značky, ktorá v priebehu času zaznamenala pokroky vďaka spätnej väzbe od Factory Riders, sa potvrdila ako víťazná a sa vracia na trh s pridaním nového funkčného komponentu – elektronického kľúča.
ZAŤAŽTE MENEJ
Beta preto uvádza na trh EVO My 2024 s originálnym grafickým vydaním s rafinovaným estetickým dopadom, vďaka ktorému je tento nový model uvážlivo pretekársky štýlový a zároveň elegantný.
Šikovné použitie červenej farby, ktorá sa v tomto prípade používa na zvýraznenie sivého základu namiesto primárneho prvku, zvyšuje objem bicykla a zdobí pôvodný estetický vzhľad vozidla. Frézovaná hliníková kyvná vidlica a rám zdôrazňuje silné prepojenie bicykla s pretekaním, kde sú materiály čisté a všetko je navrhnuté pre maximálny výkon.
Vďaka inováciám predstaveným v predchádzajúcom modelovom roku, vďaka ktorým rad EVO vyčnieva na vrchole Trial sektora, sú všetky najnovšie prírastky do motocykla potvrdené pre rok 2024, avšak s aktualizáciami estetického vplyvu s novou grafikou, ktorá sa uvoľňujú z tradičnej beta červenej.
Hlavnou novinkou z pohľadu výbavy je zavedenie elektronického kľúča, ktorý hrá dvojakú úlohu a kombinuje tradičnejšiu pasívnu funkciu bicykla a bezpečnosti jazdca, ktorú tradične predstavuje Kill-Switch s inovatívnou funkciou proti krádeži.
Rad EVO je jedným z najrozsiahlejších v tejto triede a naďalej ponúka celkovo šesť rôznych modelov, z ktorých každý má svoj vlastný charakter a je schopný uspokojiť potreby všetkých jazdcov, čím zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, ktorú každý zažije:
Evo 80 2 Str Junior/Senior
Evo 80 je ideálny bicykel pre začiatočníkov v tomto športe. Verzia Junior je zďaleka najjednoduchší bicykel pre mladých jazdcov, ktorí sa prvýkrát učia na trialovom bicykli poháňanom plynom. Verzia Senior je na druhej strane medzistupňom medzi menším bicyklom a väčším modelom 125, pričom s druhým modelom zdieľa rovnakú veľkosť kolies, pričom si zachováva intuitívnu ovládateľnosť motora s objemom 80 cm3.
Nové funkcie pre celý rad:
Elektronický kľúč: toto nové elektronické zariadenie vlastní exkluzívny európsky patent udelený spoločnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkciu ochrany proti krádeži, ako aj ochranu bicykla a jeho jazdca.
Elektronický kľúč je dvojdielny komponent: jeden diel zostáva pripevnený k riadidlám bicykla, zatiaľ čo druhý je magnetický (jazdec ho nosí so šnúrkou okolo zápästia), ktorý aktivuje mechanizmus v prípade, že sú odpojené.
Zariadenie, ktoré bolo nedávno prvýkrát predstavené na modeli Beta s Xtrainerom My 24, plní funkciu Kill-Switch pre bezpečnosť bicykla aj jazdca, ktorý vypne bicykel, keď sa magnetický kontaktný bod pripojí k zápästie jazdca a riadidlá sú odpojené.
Na rozdiel od bežného Kill-Switch však nový elektronický kľúč obsahuje aj funkciu ochrany proti krádeži, ktorá bráni naštartovaniu bicykla pri odpojení, a to vďaka kódovaniu, ktoré jedinečne spája bicykel s kľúčom a chráni pred krádežou vozidla pri jeho odpojení. je ponechaná bez dozoru.
Väčšia ochrana bicykla a jazdca v jedinom riešení, ktoré je výhradne patentované spoločnosťou Betamotor; prvýkrát ako štandardná výbava.
Evo My 2024 si tiež zachováva všetky najnovšie prírastky do vozidla v rôznych veľkostiach motora, ktoré potvrdzujú funkčnosť osvedčeného technického balíka, konkrétne:
Prepracovaná mriežka chladiča: okrem optimalizácie prúdenia vzduchu sa môže pochváliť aj väčším ochranným povrchom v oblasti viečka a telesa chladiča, aby sa zabránilo poškodeniu týchto komponentov pri nárazoch do konárov, kameňov alebo v prípade pádu.
Kryt nádrže: tvar obklopuje rám a umožňuje zakrytie všetkých káblových vedení pre čistý a usporiadaný vzhľad. V jeho vnútri sa nachádza aj prepínač mapovania. Skutočne stojí za to pripomenúť, že EVO ponúka výber z dvoch rôznych máp motora, ktoré si jazdec môže vybrať pomocou pohodlného tlačidla na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dostupné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite zistiť, ktorá mapa sa práve používa.
Zadný tlmič: tlmič EVO je dodávaný so všetkými úpravami, ktoré jazdec potrebuje na prispôsobenie motocykla a identifikáciu ideálneho nastavenia, ale s implementovaným najnovším evolučným krokom je bicykel výrazne vylepšený z hľadiska jeho progresívnosti, odozvy a tlmenia.
Inovácie zavedené do dvojtaktných modelov s najväčším zdvihovým objemom (250/300) tiež zahŕňajú:
Kľukový hriadeľ a piestna tyč so zníženým medzinápravovým rozostupom pre okrúhlejší priebeh a lepšiu dynamiku vozidla.
Valec a hlava: prepracované rozvody a spaľovacia komora, ktoré poskytujú lepší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, pričom zachováva výkon motora pri vyšších rýchlostiach.
Mapa motora: optimalizovaná s cieľom nastaviť komponenty najlepším možným spôsobom a využiť výkon a poddajnosť motora.
Výfukové potrubie: bola nainštalovaná ochrana potrubia, aby sa zabránilo akémukoľvek prehriatiu a aby sa potrubie chránilo pred nárazmi. Okrem toho, že je funkčný, dopĺňa celkový vzhľad bicykla (aj na 125 dvojtaktnom).
EVO 80 JUNIOR | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1410 mm |
Dĺžka | 2030 mm |
Šírka | 790 mm |
Výška | 1155 mm |
Výška sedadla | 885 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška stúpačky | 355 mm |
Objem palivovej nádrže | 85kg |
Rezerva | 6,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | 0,6 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 50 mm |
Zdvih predné koleso | 210 mm |
Zdvih zadné koleso | 200 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 17 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 17 x 1,85 |
Predná pneumatika | 100/80 – 17 |
Zadná pneumatika | 130/70 – 17 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 40,3 mm |
Zdvih | 39 mm |
Objem motora | 49,7cc |
Kompresný pomer | 12:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC AET 12V – 85W |
Sviečka | NGK BR9ES |
Mazanie | zmiešavanie s mechanickým čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/71 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 20W/30 |
Spotreba | 2,4l |