RR ENDURO 125 4T
RR ENDURO 125 4T
16 545,-€
Nová MV AGUSTA F4
Model F4 pokračuje v úlohe dôležitého hráča v histórii výkonných motocyklov.
Je zmesou emócii, výkonu a rýchlosti odetými v unikátnom a nenapodobiteľnom dizajne.
Nová F4 je dôležitým skokom do budúcnosti a technologickej revolúcie bez akýchkoľvek limitov. Tento stroj prekračuje hranice ľudskej predstavivosti! Je tým najlepším čo dokázala rada F4 ponúknuť v celej svojej histórii.
Pravé vyjadrenie veľdiela.
Po intenzívnych mesiacoch dizajnérskej práce, vývoja a testovania MV AGUSTY, boli predefinované charakteristiky modelu F4 tak, aby sa krok za krokon dostali k vysnívanému cieľu – vytvoriť najprepracovanejší hyperšportový motocykel na trhu. Dosiahli sme to vytvorením troch verzií z novej modelovej rady, ktoré zdieľajú pôvodnú DNA a prinášajú nové technické riešenia, ktoré uspokoja každého jazdca.
F4RR pozostáva z tých najmodernejších strojárenských riešení, podopretých celou radou technických lahôdok. To prináša úplne novú úroveň ovládateľnosti motocykla a maximálnych výkonov. Podvozok je kontrolovaný senzormi stability, motor je ovládaný elektronickou škrtiacou klapkou, elektronická kontrola riadi tlmiče a tlmič riadenia od firmy OHLINS, a ojnice vyvinuté podľa špecifikácii GP z titánu.
Unikátna technológia F4RR bola rozšírená aj do verzií F4 a F4R, čo znamená že majú spoločné niektoré technické inovácie. Tieto zahŕňajú prepracovaný a ľahší tlmič výfuku, odľahčené kované disky kolies a nový predný spojler masky s integrovanou technológiou denného LED osvetlenia. Celé to završujú úplné nové farebné a grafické kombinácie. Tieto časti robia model F4 tým technicky najvyspelejším v celej svojej histórii.
Našim cieľom bolo vytvoriť motocykel, ktorý predčí očakávania zákazníkov. F4 je model založený na novej technologickej platforme, zameranej na elektroniku a spojenie základného prísunu masívnej sily a jazdnej dynamiky na ceste aj na pretekárskej trati. Spoločným základom všetkých modelov F4 je ospevovaný motor, ktorý produkuje konkurencie schopný výkon.
Charakteristiky
Novinky modelu MV AGUSTA F4 v skratke:
Radový štvorvalec s krátkym zdvihom piestov a jedným vačkovým hriadeľom v strede hlavy.
MVICS Technológia (Motor & Vehicle Integrated Control System)
-ELDOR elektronický balíček so systémom elektronicky riadenej škrtiacej klapky a štyrmi palivovými mapami.
– Nastaviteľná odozva na plyn (režimy: Normal, Sport a Rain)
– Maximálny krútiaci moment (režimy: Normal, Sport a Rain)
– Nastaviteľné reakcie motora (režimy: Normal, Sport a Rain)
– Brzdenie motorom (režimy: Normal, Sport a Rain)
– Obmedzovač otáčok motora (režimy: Normal, Sport a Rain)
• Senzor polohy motocykla
• Trakčná kontrola nastaviteľná na 8 úrovní
• Anti-wheeling (zabraňuje jazde po zadnom kolese)
• Elektronický systém EAS (Electronický asistent radenia)
• Modulárna zmiešaná konštrukcia rámu z ručne TIG zváraných trubiek v kombinácii s hliníkovými dielmi.
• Podvozok s elektronickým nastavením Öhlins (F4 RR)
• Monoblokové brzdové strmene Brembo (model M50 na F4 RR)
počet valcov: | 4 valec,4-taktný, 16 ventilov |
rozvod: | D.O.H.C., radiálne ventily |
objem: | 998cm |
kompresný pomer: | 13,4:1 |
štartér: | elektrický |
vŕtaniexzdvih: | 79×50,9mm |
výkon: | 143,5Kw pri 13400 otáčkach |
krútiaci moment: | 100,8Nm pri 9600 otáčkach |
chladenie: | chladenie s oddeleným olejovým a kvapalinovým chladičom |
zapaľovanie | integrované so systémom MVICS |
spojka: | mokrá, viaclamelová |
prevodovka: | 6-rýchlostná |
primárny prevod | 48/82 |
sekundárny prevod: | 15/41 |
rázvor: | 1430mm |
dĺžka: | 2115mm |
šírka: | 750mm |
výška: | 830mm |
svetlá výška: | 115mm |
stopa predného kolesa: | 100,4mm |
hmotnosť: | 191kg |
objem nádrže: | 17litrov |
maximálna rýchlosť: | 291,2km/h |
rám: | trubkový z crMo ocele |
predné tlmiče: | marzocchi upside down tlmiče nastaviteľné |
priemer: | 50mm |
zdvih predných tlmičov: | 120mm |
kývna vidlica: | jednoramenná z hliníkovej zliatiny |
zdvih zadných tlmičov: | 120mm |
predná brzda: | dva plávajúce kotúče s priemerom 320mm, monoblokový brembo radiálny 4piestikový brzdič s priemerom 34mm |
zadná brzda: | jeden oceľový kotúč s priemerom 210mm, 4piestikový brzdič nissin s priemerom 25,4mm |
disky: | predný 3,50×17, zadný 6,00×17 |
zadné tlmiče: | progresívny tlmič ohlins TTX, nastavitelný |
pneumatiky: | predná120/70xzr17, zadná 200/55xzr17 |
Farebné Varianty
Biela