RR X-PRO 2T 250/300
RR X-PRO 2T 250
8 885,-EUR s DPH
RR X-PRO 2T 300
8 925,-EUR s DPH
RR X-PRO 2T 250/300
Teraz, v dvadsiatom roku výroby, sa modely Beta RR premenili na nový druh enduro bicyklov. Predstavujeme úplne nový rad 2T a 4T modelov známych ako RR X-Pro! Netreba zamieňať s modelmi staršieho brata Race Edition, modely X-Pro ponúkajú enduro jazdcom širokú škálu funkcií a výhod vhodných pre trailové jazdenie všetkých disciplín. K dispozícii je osem modelov RR X-Pro, všetky s inou osobnosťou a prístupom. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T.
Výhradne navrhnuté tak, aby zvládli tie najnáročnejšie cesty s funkciami, ktoré nenájdete na väčšine ostatných enduro modelov, vrátane nového rámu s o 20 mm nižšou výškou sedadla, úplne novej prednej vidlice s jednou pružinou, elastomérových úchytov na riadidlá, nádržky na prepad chladiacej kvapaliny, ako aj záchranného systému. popruh na predný blatník. Na vrchole zoznamu zmien sú všetky nové plasty, ktoré odlíšia bicykel od ostatných.
Úplne nová predná vidlica ZF SHC je ľahšia ako predchádzajúce štandardné modely RR, pretože používa jednu pružinu na pravej bočnej trubke, ktorá obsahuje nastavovač predpätia, zatiaľ čo všetko tlmenie kompresie a odskoku vidlice je riešené na ľavej strane. Tento dizajn s jednou pružinou je ideálny pre ťažké enduro použitie tým, že poskytuje jazdcovi pocit „zasadenia“ počas jazdy. Umožňuje tiež vidlici reagovať rýchlejšie ako iné konštrukcie vďaka menšiemu celkovému treniu. Prednú vidlicu dopĺňajú izoelastické úchyty na riadidlá od XTrig, tieto úchyty znižujú vibrácie a únavu jazdca. Zadný tlmič je tiež nový s aktualizovaným nastavením ventilov, ktoré zodpovedajú úplne novej prednej vidlici SHC.
Na zvýšenie jazdnosti bicykla bola výška sedadla znížená o 20 mm, aby sa znížilo ťažisko a poskytol jazdcovi lepšiu oporu, keď ide do tuhého. Popruh na predný blatník je nový prvok pridaný v prípade, že je potrebné zdvihnúť predné koleso z extrémnej situácie.
Nový rám, ktorého dizajn bol prevzatý z modelov RR Race Edition a RX. Tento nový rám poskytuje väčšiu chrbticu, ktorá je pevnejšia ako predchádzajúce modely a poskytuje lepšiu kontrolu vďaka menšej flexibilite. Spolu s novým rámom bol pridaný nový hlavný valec zadnej brzdy Nissin, ktorý poskytuje lepší výkon zadnej brzdy. Táto nová nádržka pojme väčší objem kvapaliny, ktorá pomáha ochladzovať systém pri extrémnom brzdení.
Modely RR X-Pro majú svoj osobitý vzhľad s novou karosériou. Nová maska predných svetlometov, nové elegantné panely nádrže a nový zadný blatník. Nová grafika završuje úžasný vzhľad radu.
250 CC
Ideálne pre tých, ktorí hľadajú šetrnejší 2-taktný bicykel s o niečo menším výkonom a krútiacim momentom ako špičkové modely, aby sa zabezpečila vynikajúca ovládateľnosť.
300 CC
Vyrobené pre tých, ktorí ocenia veľký motor s výrazným krútiacim momentom pri akejkoľvek rýchlosti. Vhodné pre tých, ktorí uprednostňujú dlhé radenie.
Aktualizácie sú nasledovné:
Predná vidlica ZF SHC: Jednostranná pružina, plne nastaviteľná pre predpätie, kompresiu a tlmenie odskoku. Zníženie hmotnosti o viac ako 250 gramov.
Zadný tlmič ZF: Prepracovaný a zladený s prednou vidlicou SHC. Poskytuje lepšiu celkovú rovnováhu odpruženia a jazdných vlastností. Progresívne spojenie zlepšuje ovládateľnosť.
Nižšia výška sedadla: o 20 mm nižšia ako pri modeloch MY24 RR, novo navrhnutý tvar a mäkšia pena pre dlhšie a pohodlnejšie jazdy.
Rám: Dizajn podobný modelom RR Race Edition a RX, väčšia chrbtica pre odolnosť a menšia celková ohybnosť.
Hlavný brzdový valec zadnej brzdy: Väčší objem kvapaliny oproti predchádzajúcim modelom na zníženie tepla pri extrémnom brzdení.
Držiaky na riadidlá: Izoelastické držiaky na riadidlá XTrig FlexFix znižujú únavu jazdca a znižujú vibrácie.
Elektronický kľúč: Poskytuje bezpečnostný systém, ktorý zabraňuje krádeži pomocou jedinečného kódovaného kľúča, ktorý má tiež popruh, ktorý sa dá použiť ako bezpečnostné vypnutie pri nosení na zápästí jazdca.
Zásobník chladiacej kvapaliny: Znižuje straty chladiacej kvapaliny v extrémnych jazdných podmienkach.
Úplne nový dizajn karosérie: Nová maska svetlometu, panely palivovej nádrže a zadný blatník, ktoré odlišujú motocykel od ostatných modelov.
Grafika: Ohromujúci vzhľad, ktorý nosí taliansku červenú farbu zladenú s jemnými líniami.
Predný záchranný popruh: Na pomoc, keď potrebujete zdvihnúť predné koleso z ťažkej časti.
Ďalšie vlastnosti:
Elektrický štartér: presný a spoľahlivý, nevyhnutný pri reštartovaní bicykla v zložitých situáciách. Záložný štartér sa predáva ako voliteľné príslušenstvo.
Spojka: Membránová spojka „Light-Pull“ má tri nastavenia na nastavenie ťahu páky a progresívnosti.
Batéria: Lítiová batéria poskytuje rýchle štarty a zároveň znižuje hmotnosť.
Elektrika: Svetlomet a zadné svetlo s meračom, ktorý obsahuje hodiny používania, počítadlo kilometrov, rýchlosť a ďalšie.
Palivová nádrž: Priehľadná, takže hladinu paliva možno ľahko sledovať.
Protišmyková doska: Plastová protišmyková doska znižuje hluk motora a je tvarovaná k rámu pre lepšiu svetlú výšku.
Grafika: dizajn bicykla je vylepšený novou grafikou, ktorá je podobná tej na modeloch RR a poskytuje charakteristickú červenú Beta vo svojej dominantnej podobe.
2T modely tiež zahŕňajú:
Prepínač mapy: (modely 2T) Dve polohy na nastavenie výkonu motora podľa typu podmienok. (mokré alebo suché)
Elektronické vstrekovanie oleja: Olejová nádrž je umiestnená pod sedadlom (ktoré sa ľahko otvára stlačením tlačidla), takže odpadá potreba premixu oleja a paliva.
Dostupnosť: jún
RR 2T X-PRO 250/300 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Objem motora | 249 cc |
Kompresný pomer | 13,2:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR8ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.493 |
RR 2T 300 |
|
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 73 mm |
Zdvih | 69,9 mm |
Objem motora | 292,6 cc |
Kompresný pomer | 11,63:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR7ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.7 |
Comments are closed.