
RR 250/300 2T
Beta RR 2T 250 8 590,-EUR s DPH
Beta RR 2T 300 8 790,-EUR s DPH
Vždy existuje spôsob, ako sa zlepšiť! Dobre si to uvedomujú továrenskí jazdci Betamotor, ktorí aj v roku 2020 a 2021 jazdili preteky šampionátu Enduro, ako napríklad Steve Holcombe, ktorý vlani vyhral majstrovstvá sveta Enduro 2, Enduro GP a majstrovstvá Talianska, resp. Brad Freeman, ktorý vyhral majstrovstvá sveta Enduro 3.
Jonny Walker vie, že pre rok 2021 si vybral Betu, aby posunul svoje extrémne enduro výkony na vyššiu úroveň. A dobre si to uvedomujú aj nadšenci, ktorí o značku naďalej prejavujú záujem, čím sa toskánsky výrobca dostal na prvé miesta rebríčkov predajnosti vo svojich kategóriach.
Práve v nadväznosti na tieto úspechy prináša modelový rok 2022 Beta sériu dôležitých inovácií pre modely RR 2t-4t, ktoré konsolidujú už tak vysoko oceňované vlastnosti predchádzajúcich verzií. Inovácie sú zásadné ako v modeloch 4T, ako aj v modeloch 2T a týkajú sa tak motorových a podvozkových častí, ako aj úpravy grafiky, ktorá dodáva celému radu RR nekompromisný pretekársky vzhľad. Myšlienkou technikov z Rignano sull’Arno pre modelový rad RR My 2022 bolo vylepšiť celú radu motocyklov RR tak aby sa upevnili všetky dobré vlastnosti, ktoré odlišujú každý model.
Sortiment zostáva zložený z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, schopných uspokojiť potreby mimoriadne pestrej škály pilotov. Pre každého jazdca existuje perfektný RR, ale spoločná pre všetkých zostáva istota, ktorú sú tieto motocykle schopné poskytnúť, aby naplno využili pôžitok z jazdy.
Tu sú hlavné inovácie, ktoré dostal rad RR My 2022:
Odpruženie:
Zadný tlmič dostáva nové úpravy kompresie,
Nastavenia vidlice boli inovované v prospech jazdných vlastností a presnosti pri extrémnom nasadení. Okrem toho bola zmenená farba, čo je výsledkom použitého procesu eloxovania, čo zlepšuje pevnosť komponentu;
Grafika: Všetky modely dostávajú úplne nové sfarbenie v červenej farbe. Vzhľad, ktorý dodáva motocyklu pretekársky vzhľad a veľmi elegantný profil, a to aj vďaka novej a modernej grafike, ktorá dokonale integruje línie a komponenty motocykla.
Okrem týchto zásahov do celého radu pribudli na niektorých modeloch aj špecifickejšie a podstatnejšie zmeny, ktoré podčiarkujú výraznú osobnosť každého z nich.
RR 2T 250cc:
Ideálne pre tých, ktorí hľadajú 2-taktný motocykel s o niečo menším výkonom a krútiacim momentom, ktorý vyniká svojou obratnosťou a ovládateľnosťou.
- Spojka s membránovými pružinami: toto riešenie robí spojku ľahšou, progresívnejšou a
lepšie ovládateľné, čo výrazne znižuje únavu jazdca. Spojka je teraz schopná prenášať ešte väčší krútiaci moment. Spojku je možné jednoducho mechanicky nastaviť, pričom k dispozícii sú tri rôzne stupne nastavenia predpätia pružiny.
RR 2T 300cc:
Ideálny motocykel pre všetkých, ktorí ocenia veľký motor s výrazným krútiacim momentom pri akejkoľvek rýchlosti. Vhodné pre kazdcov, ktorí uprednostňujú dlhé radenie.
Model Beta RR 300 2T dostal najpodstatnejšie a najrozsiahlejšie inovácie z celého radu. Nový motor v kombinácii so špecializovanou novou mapou riadiacej jednotky motora sa môže pochváliť jemnejšou a progresívnejšou odozvou na pridanie plynu a lineárnejším dodávaním výkonu. Napriek výraznému nárastu maximálneho výkonu je motocykel ako celok tiež ľahšie ovládateľný a jeho používanie je intuitívnejšie a jednoduchšie ako kedykoľvek predtým.
- motor bol kompletne prepracovaný, s úplne novým valcom s väčším priemerom a novým piestom a novým výkonovým ventilom;
- kľukový hriadeľ s kratším zdvihom pre kratší zdvih piestu ako predchádzajúci model
- hlava valca je tiež úplne nová a bola prepracovaná s ohľadom na ďalšie nové komponenty a novú irídiovú zapaľovaciu sviečku;
- tlmič výfuku s menším priemerom zlepšuje maximálny výkon a ťah motora
- Spojka s membránovými pružinami: model RR 2T 300cc získava novú spojku s plynulejším a ovládaním, efektívnejším záberom a zvýšeným prenášaným krútiacim momentom. Táto spojka má tiež mechanicky nastaviteľné predpätie pružiny, ktoré ponúka výber z 3 nastavení.
RR 2T 250 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Objem motora | 249 cc |
Kompresný pomer | 13,2:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR8ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.493 |
RR 2T 300 |
|
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 73 mm |
Zdvih | 69,9 mm |
Objem motora | 292,6 cc |
Kompresný pomer | 11,63:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR7ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.7 |
Comments are closed.