RR 250/300 2T
Beta RR 2T 250
8 890,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 8 290,-EUR s DPH
Beta RR 2T 300
8 990,-EUR s DPH Jesenná akciová ponuka 8390,-EUR s DPH
Beta úzko spolupracovala s enduro šampiónmi Bradom Freemanom a Stevem Holcombeom na vývoji nových riešení týkajúcich sa hnacieho ústrojenstva a rámu/odpruženia pre modely dvojtaktné a štvortaktné modely MY 2023 RR, aby sa zdokonalili už tak oceňované vynikajúce jazdné vlastnosti predchádzajúcej generácie. Ako vždy, hlavnou filozofiou inžinierov v Rignano sull’Arno bolo nielen zvýšiť výkon motocyklov značky, ale zabezpečiť aby bol tento výkon ešte viac využiteľný. Namiesto veľkých zmien teda tento modelový rok získal sériu vylepšení, ktorých cieľom je konsolidovať všetky vynikajúce vlastnosti každého jednotlivého modelu. Nové plasty sa vyznačujú lineárnejším a uhladenejším dizajnom, čo dodáva RR ešte minimalistickejší vzhľad. Niektorí hovoria, že „menej je viac“. Beta verí, že len tí najlepší to dokážu, a vytvára motocykle maximálne účelné len s tým čo skutočne pre svoju jazdu potrebujete či už na pretekoch alebo na nedeľnej jazde so svojimi kamarátmi. Ako vždy modelový rad pozostáva z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, aby uspokojil potreby veľmi rôznorodého spektra jazdcov.
Pre každého jazdca existuje ideálny model RR, kde každý si môže vybrať podľa svojich potrieb a preferencií. To čo má každý model spoločné, je schopnosť vzbudiť dôveru u užívateľa a ponúknuť skutočne obohacujúci zážitok z jazdy.
Odpruženie: Beta nikdy neprestane zdokonaľovať rám a odpruženie svojich motocyklov. V snahe o ešte ostrejšiu a čistejšiu spätnú väzbu prepracovali inžinieri Betamotor vnútorné časti prednej vidlice – značky ZF modelového roku 2023. V prvom rade bola upravená geometria olejových kanálov okolo piestu vidlice, aby sa úplne eliminoval akýkoľvek trecí efekt a zabezpečil sa bezchybne hladký chod tlmičov počas celej dráhy. Vytvorením voľnejšie tečúcich spätných kanálov oleja toto zlepšenie otvára ešte väčšie možnosti nastavenia vidlice, pretože eliminácia všetkých štrukturálnych prekážok prietoku oleja znamená, že aj najmenšia zmena nastavenia prináša citeľný výsledok. Výsledkom je lepší komfort jazdca a efektívnejšia podpora vidlice počas počiatočného vychýlenia tlmiča. Výsledkom je že motocykel zostáva vynikajúco ovládateľný aj v náročných terénnych podmienkach.
Kryty chladiča na nádrži: jednou zo zmien oproti predchádzajúcej generácii s dopadom na štýl aj funkciu je upravený tvar nových krytov chladiča radu RR. Nové kryty sú užšie ako predtým, aby poskytli jazdcovi väčšiu voľnosť pohybu, najmä v zákrutách v motokrosovom štýle s motocyklom ostro nakloneným do zákruty a s vnútornou nohou natiahnutou dopredu. Ergonomickejšie tvarované kryty ako predtým umožňujú jazdcovi zaujať pohodlnejšiu polohu na sedle s motocyklom pevne zovretým medzi nohami pre ešte lepšiu spätnú väzbu jazdca. Elegantnejšie nové kryty tiež prispievajú k prepracovanému, jednoduchému a zásadne novému vzhľadu motocykla. Grafika: všetky modely majú teraz novú úplne červenú farebnú schému. Štýl grafiky je minimalistickejší ako predtým, s odvážnymi, jasne definovanými formami a čistejšími, modernejšími líniami, ktoré zdôrazňujú svalnatý tvar motocykla a plynule spájajú nové kryty s ostatnými komponentmi.
RR 2T 250 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Objem motora | 249 cc |
Kompresný pomer | 13,2:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR8ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.493 |
RR 2T 300 |
|
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1482 mm |
Dĺžka | 2172 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 407 mm |
Suchá hmotnosť | 103,5kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 73 mm |
Zdvih | 69,9 mm |
Objem motora | 292,6 cc |
Kompresný pomer | 11,63:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK BR7ES |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.7 |
Comments are closed.