RR X-PRO 4T 350/390/430/480

RR X-PRO 4T 350/390/430/480

RR X-PRO 4T 350/390

9 875,-EUR s DPH

RR X-PRO 4T 430/480

9 915,-EUR s DPH

RR X-PRO 4T 350/390/430/480 MY 2025

Teraz, v dvadsiatom roku výroby, sa modely Beta RR premenili na nový druh enduro bicyklov. Predstavujeme úplne nový rad 2T a 4T modelov známych ako RR X-Pro! Netreba zamieňať s modelmi staršieho brata Race Edition, modely X-Pro ponúkajú enduro jazdcom širokú škálu funkcií a výhod vhodných pre trailové jazdenie všetkých disciplín. K dispozícii je osem modelov RR X-Pro, všetky s inou osobnosťou a prístupom. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T

Výhradne navrhnuté tak, aby zvládli tie najnáročnejšie cesty s funkciami, ktoré nenájdete na väčšine ostatných enduro modelov, vrátane nového rámu s o 20 mm nižšou výškou sedadla, úplne novej prednej vidlice s jednou pružinou, elastomérových úchytov na riadidlá, nádržky na prepad chladiacej kvapaliny, ako aj záchranného systému. popruh na predný blatník. Na vrchole zoznamu zmien sú všetky nové plasty, ktoré odlíšia bicykel od ostatných.

Úplne nová predná vidlica ZF SHC je ľahšia ako predchádzajúce štandardné modely RR, pretože používa jednu pružinu na pravej bočnej trubke, ktorá obsahuje nastavovač predpätia, zatiaľ čo všetko tlmenie kompresie a odskoku vidlice je riešené na ľavej strane. Tento dizajn s jednou pružinou je ideálny pre ťažké enduro použitie tým, že poskytuje jazdcovi pocit „zasadenia“ počas jazdy. Umožňuje tiež vidlici reagovať rýchlejšie ako iné konštrukcie vďaka menšiemu celkovému treniu. Prednú vidlicu dopĺňajú izoelastické úchyty na riadidlá od XTrig, tieto úchyty znižujú vibrácie a únavu jazdca. Zadný tlmič je tiež nový s aktualizovaným nastavením ventilov, ktoré zodpovedajú úplne novej prednej vidlici SHC.

Na zvýšenie jazdnosti bicykla bola výška sedadla znížená o 20 mm, aby sa znížilo ťažisko a poskytol jazdcovi lepšiu oporu, keď ide do tuhého. Popruh na predný blatník je nový prvok pridaný v prípade, že je potrebné zdvihnúť predné koleso z extrémnej situácie.
Nový rám, ktorého dizajn bol prevzatý z modelov RR Race Edition a RX. Tento nový rám poskytuje väčšiu chrbticu, ktorá je pevnejšia ako predchádzajúce modely a poskytuje lepšiu kontrolu vďaka menšej flexibilite. Spolu s novým rámom bol pridaný nový hlavný valec zadnej brzdy Nissin, ktorý poskytuje lepší výkon zadnej brzdy. Táto nová nádržka pojme väčší objem kvapaliny, ktorá pomáha ochladzovať systém pri extrémnom brzdení.

Modely RR X-Pro majú svoj osobitý vzhľad s novou karosériou. Nová maska ​​predných svetlometov, nové elegantné panely nádrže a nový zadný blatník. Nová grafika završuje úžasný vzhľad radu.

350 CC

Toto je najľahšie ovládateľný bicykel zo 4-taktného modelového radu; uprednostňuje jazdu vo vysokých otáčkach, no zachováva si veľmi lineárny výkon.

390 CC

Vďaka ideálnemu pomeru ovládateľnosti a výkonu spočíva jeho víťazná vlastnosť vo vynikajúcej trakcii.

430 CC

Vysokovýkonný motor, ktorý je najlepší, keď jazdec využíva dlhé prevody a výrazný krútiaci moment.

480 CC

Tento bicykel sa najlepšie prejaví v otvorených priestoroch.
Jeho vlastnosti sú podobné modelu 430, ale s ešte väčším krútiacim momentom a výkonom, vhodné pre skúsenejších a fyzicky zdatnejších jazdcov.

Aktualizácie sú nasledovné:

Predná vidlica ZF SHC: Jednostranná pružina, plne nastaviteľná pre predpätie, kompresiu a tlmenie odskoku. Zníženie hmotnosti o viac ako 250 gramov.
Zadný tlmič ZF: Prepracovaný a zladený s prednou vidlicou SHC. Poskytuje lepšiu celkovú rovnováhu odpruženia a jazdných vlastností. Progresívne spojenie zlepšuje ovládateľnosť.
Nižšia výška sedadla: o 20 mm nižšia ako pri modeloch MY24 RR, novo navrhnutý tvar a mäkšia pena pre dlhšie a pohodlnejšie jazdy.
Rám: Dizajn podobný modelom RR Race Edition a RX, väčšia chrbtica pre odolnosť a menšia celková ohybnosť.
Hlavný brzdový valec zadnej brzdy: Väčší objem kvapaliny oproti predchádzajúcim modelom na zníženie tepla pri extrémnom brzdení.
Držiaky na riadidlá: Izoelastické držiaky na riadidlá XTrig FlexFix znižujú únavu jazdca a znižujú vibrácie.
Elektronický kľúč: Poskytuje bezpečnostný systém, ktorý zabraňuje krádeži pomocou jedinečného kódovaného kľúča, ktorý má tiež popruh, ktorý sa dá použiť ako bezpečnostné vypnutie pri nosení na zápästí jazdca.
Zásobník chladiacej kvapaliny: Znižuje straty chladiacej kvapaliny v extrémnych jazdných podmienkach.
Úplne nový dizajn karosérie: Nová maska ​​svetlometu, panely palivovej nádrže a zadný blatník, ktoré odlišujú motocykel od ostatných modelov.
Grafika: Ohromujúci vzhľad, ktorý nosí taliansku červenú farbu zladenú s jemnými líniami.
Predný záchranný popruh: Na pomoc, keď potrebujete zdvihnúť predné koleso z ťažkej časti.

Ďalšie vlastnosti:

Elektrický štartér: presný a spoľahlivý, nevyhnutný pri reštartovaní bicykla v zložitých situáciách. Záložný štartér sa predáva ako voliteľné príslušenstvo.
Spojka: Membránová spojka „Light-Pull“ má tri nastavenia na nastavenie ťahu páky a progresívnosti.
Batéria: Lítiová batéria poskytuje rýchle štarty a zároveň znižuje hmotnosť.
Elektrika: Svetlomet a zadné svetlo s meračom, ktorý obsahuje hodiny používania, počítadlo kilometrov, rýchlosť a ďalšie.
Palivová nádrž: Priehľadná, takže hladinu paliva možno ľahko sledovať.
Protišmyková doska: Plastová protišmyková doska znižuje hluk motora a je tvarovaná k rámu pre lepšiu svetlú výšku.
Grafika: dizajn bicykla je vylepšený novou grafikou, ktorá je podobná tej na modeloch RR a poskytuje charakteristickú červenú Beta vo svojej dominantnej podobe.

2T modely tiež zahŕňajú:

Prepínač mapy: (modely 2T) Dve polohy na nastavenie výkonu motora podľa typu podmienok. (mokré alebo suché)
Elektronické vstrekovanie oleja: Olejová nádrž je umiestnená pod sedadlom (ktoré sa ľahko otvára stlačením tlačidla), takže odpadá potreba premixu oleja a paliva.

Dostupnosť: jún

RR X-PRO 4T 350/390/430/480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 107,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 57.4 mm
Objem motora 349.1 cc
Kompresný pomer 13.19:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,84
RR 4T 390
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 107,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 63.4 mm
Objem motora 385.6 cc
Kompresný pomer 12,48:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,89
RR 4T 430
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 108,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 95 mm
Zdvih 60.8 mm
Objem motora 430.9 cc
Kompresný pomer 12,33:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,887
RR 4T 480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 108,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 100 mm
Zdvih 60,8 mm
Objem motora 477.5 cc
Kompresný pomer 11,86:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 4,22

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia