RR 350/390/430/480 4T

RR 350/390/430/480 4T

Beta RR 4T 350               9 190,-EUR s DPH

Beta RR 4T 390               9 290,-EUR s DPH

Beta RR 4T 430               9 490,-EUR s DPH

Beta RR 4T 480               9 490,-EUR s DPH

Vždy existuje spôsob, ako sa zlepšiť! Dobre si to uvedomujú továrenskí jazdci Betamotor, ktorí aj v roku 2020 a 2021 jazdili preteky šampionátu Enduro, ako napríklad Steve Holcombe, ktorý vlani vyhral majstrovstvá sveta Enduro 2, Enduro GP a majstrovstvá Talianska, resp. Brad Freeman, ktorý vyhral majstrovstvá sveta Enduro 3.

Jonny Walker vie, že pre rok 2021 si vybral Betu, aby posunul svoje extrémne enduro výkony na vyššiu úroveň. A dobre si to uvedomujú aj nadšenci, ktorí o značku naďalej prejavujú záujem, čím sa toskánsky výrobca dostal na prvé miesta rebríčkov predajnosti vo svojich kategóriach.

Práve v nadväznosti na tieto úspechy prináša modelový rok 2022 Beta sériu dôležitých inovácií pre modely RR 2t-4t, ktoré konsolidujú už tak vysoko oceňované vlastnosti predchádzajúcich verzií. Inovácie sú zásadné ako v modeloch 4T, ako aj v modeloch 2T a týkajú sa tak motorových a podvozkových častí, ako aj úpravy grafiky, ktorá dodáva celému radu RR nekompromisný pretekársky vzhľad. Myšlienkou technikov z Rignano sull’Arno pre modelový rad RR My 2022 bolo vylepšiť celú radu motocyklov RR tak aby  sa upevnili všetky dobré vlastnosti, ktoré odlišujú každý model.

Sortiment zostáva zložený z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, schopných uspokojiť potreby mimoriadne pestrej škály pilotov. Pre každého jazdca existuje perfektný RR, ale spoločná pre všetkých zostáva istota, ktorú sú tieto motocykle schopné poskytnúť, aby naplno využili pôžitok z jazdy.

Tu sú hlavné inovácie, ktoré dostal rad RR My 2022:

Odpruženie:

Zadný tlmič dostáva nové úpravy kompresie,

Nastavenia vidlice boli inovované v prospech jazdných vlastností a presnosti pri extrémnom nasadení. Okrem toho bola zmenená farba, čo je výsledkom použitého procesu eloxovania, čo zlepšuje pevnosť komponentu;

Grafika: Všetky modely dostávajú úplne nové sfarbenie v červenej farbe. Vzhľad, ktorý dodáva motocyklu pretekársky vzhľad a veľmi elegantný profil, a to aj vďaka novej a modernej grafike, ktorá dokonale integruje línie a komponenty motocykla.

Okrem týchto zásahov do celého radu pribudli na niektorých modeloch aj špecifickejšie a podstatnejšie zmeny, ktoré podčiarkujú výraznú osobnosť každého z nich.

  •  RR350cc:Premodel RR 4T 350cc je typická vynikajúca ovládateľnosť najlepšia zo 4-taktného modelového radu; uprednostňuje jazdu vo vysokých otáčkach, no zachováva si veľmi lineárny výkon.
    • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
    • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

    RR 390 ccm:

    Ideálny pomer ovládateľnosti a výkonu zabezpečuje vynikajúcu trakciu modelu RR 390cc.

    • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
    • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

    RR430cc:

    Vysoko výkonný motor modelu RR 430cc je ideálny pre jazdcov využívajúcich dlhé prevody a výrazný krútiaci moment.

    • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
    • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

    RR 480 ccm:

    Motocykel RR 4T 480cc ukáže zo seba to najlepšie v otvorených priestoroch. Jeho vlastnosti sú podobné modelu 430, ale s ešte väčším krútiacim momentom a výkonom, vhodné pre skúsenejších a fyzicky zdatnejších jazdcov.

    • Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
    • Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.

    ným prenášaným krútiacim momentom.

RR 4T 350
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 107,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 57.4 mm
Objem motora 349.1 cc
Kompresný pomer 13.19:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,84
RR 4T 390
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 107,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 63.4 mm
Objem motora 385.6 cc
Kompresný pomer 12,48:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,89
RR 4T 430
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 108,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 95 mm
Zdvih 60.8 mm
Objem motora 430.9 cc
Kompresný pomer 12,33:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,887
RR 4T 480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Suchá hmotnosť 108,5kg
Objem palivovej nádrže 9,0 l.
Rezerva 2,3 l.
Objem chladiacej sústavy 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 100 mm
Zdvih 60,8 mm
Objem motora 477.5 cc
Kompresný pomer 11,86:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Palivový systém ELLDOR duálne elektronické vstrekovanie
Telo škrtiacej klapky Ø 42 MM – SYNERJECT
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 4,22

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia