RR 4T 125 T – X Special Edition
Beta RR 4T 125 T – X Special Edition
5 190,- EUR s DPH
Beta RR 4T 125 T – X Special Edition
Beta predstavuje špeciálnu edíciu v čistom monochromatickom štýle!
Úplne nová farebná schéma s pastelovo sivými plastmi a sadou matnej šedej a lesklej čiernej grafiky.
Čoraz komplexnejší a diverzifikovaný rad 4-taktov Beta RR 125 zahŕňa potreby stále rastúceho publika.
Potenciálni zákazníci Beta RR 125 4-takt sú rôzni, od mladých jazdcov, ktorí robia svoje prvé kroky vo svete motocyklov, až po skúsenejších jazdcov, ktorí hľadajú agilné, športové vozidlo, ktorého prevádzka nie je drahá, bez toho, aby obetovali zábavu a jednoduchosť používania, ktorá je typická pre pocit rodiny Betamotor. Nový rad 2023 RR 125 4-takt, Enduro aj Motard, je schopný uspokojiť každú požiadavku a ponúka dvojnásobný počet riešení, aby uspokojil rôzne potreby. Či už je to šestnásťročný chlapec, ktorý hľadá prémiový model supermoto, s ktorým sa bude baviť v zákrutách, niekto, kto robí svoju prvú skúsenosť vo svete enduro, dospelý človek, ktorý hľadá ekonomické vozidlo na mestské použitie, odborník, ktorý hľadá riešenie, ktoré je Veľmi prístupný v prístupe alebo začiatočník, ktorý prvýkrát objavuje cestu alebo jazdu v teréne, teraz je tu Beta 125 4Stroke, ktorý vyhovuje ich potrebám.
Beta naďalej verí v hodnotu segmentu 125, a preto nikdy neprestala pracovať na navrhovaní čoraz širšej ponuky modelov, aby uspokojila potreby čo najväčšieho počtu nadšencov.
V spolupráci s Tayo Motorcycles (ktorá vyrába vozidlá pod značkou Zontes) Betamotor vyvinul úplne nový motor, ktorý je mimoriadne inovatívny vo výrobných technológiách, ktoré používa. Nový motor, ktorý vyniká svojím výkonom (zostáva v rámci zákonných 15 kW), spoľahlivosťou a veľmi nízkou spotrebou (1,9 l/100 km), je srdcom nového RR 125 T 2023.
Tento nový motor v kombinácii s optimalizáciou komponentov ako airbox, kyvná vidlica, tlmič a kolesá umožnili radu Beta 125 4Stroke začleniť nový rad motocyklov s príťažlivým technickým obsahom a veľmi atraktívnou cenou.
Nový model slúži ako riešenie základnej úrovne do radu 125 a bude dostupný ako vždy v piatich rôznych farebných prevedeniach, dvoch pre Motard (čierna a červená) a troch pre Enduro (biela, čierna a červená).
Rad 2023 RR 125 T určite splní očakávania tých, ktorí hľadajú vozidlo s veľmi konkurencieschopnou cenou – výsledok priemyselného jemného ladenia – okrem konštrukčnej kvality a komplexnej štandardnej výbavy očakávanej od motocykla Beta.
MOTOR TAYO:
Výsledkom spolupráce s Tayo Motorcycles je tento motor, ktorý je súčasťou úplne nového projektu s komponentmi špeciálne navrhnutými pre modely Betamotor (kľuková skriňa, kryt zotrvačníka, hlava atď.) podľa pokynov jeho technikov. Tento jednovalcový štvortakt, ktorý je spoľahlivý a mimoriadne šetrný v spotrebe, je kvapalinou chladený s núteným obehom.
Nové komponenty: ako airbox, výfukový systém a mapovanie motora, navrhnuté technikmi Beta.
Vŕtanie x zdvih nezmenené v porovnaní s predchádzajúcim motorom, ale s vyšším kompresným pomerom 12,5:1 a špecifickou zapaľovacou sviečkou.
Nový motor prináša sériu úprav rámu, chladiča, elektrických komponentov a palivového čerpadla, ktoré sú prispôsobené alebo posunuté tak, aby vyhovovali novému motoru, bez toho, aby to ovplyvnilo geometriu alebo jazdné vlastnosti motocykla.
RR 125 4 STR je priamo inšpirovaný svojimi veľkými sestrami, ktoré súťažia vo WEC, a to ako technickými, tak aj estetickými zariadeniami. Enduro je zrodené, aby zvládlo akýkoľvek typ terénu alebo prekážky na plný plyn!
Motor Euro 5 Tayo
Čierny rám a kyvné rameno
Čierny tlmič
Nový systém CBS
Nové motocykle 2023 RR 125 T sú vybavené novým CBS (kombinovaný brzdový systém), ktorý už neriadi brzdnú silu priamo, ale s rozdeľovačom pohodlne nastaveným technikmi Betamotor. Novú výbavu dopĺňa ľahký, vysokovýkonný strmeň prednej brzdy.
RR 4T 125 T – X Special Edition | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1435 mm |
Dĺžka | 2145 mm |
Šírka | 830 mm |
Výška | 1220 mm |
Výška sedadla | 920 mm |
Svetlá výška | 330 mm |
Výška stúpačky | 400 mm |
Objem palivovej nádrže | 98kg |
Rezerva | 7,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 41 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 131 mm |
Zdvih predné koleso | 265 mm |
Zdvih zadné koleso | 270 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm s CBS |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 120/90 – 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 52 mm |
Zdvih | 58,7 mm |
Objem motora | 124,66 cc |
Kompresný pomer | 11,2:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC 250W-14V |
Sviečka | NGK R MR8E-9 |
Mazanie | čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová antihopingová v kúpeli |
Primárny pohon | |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | Z. 14/63 |
Motorový olej | SAE 15W/50 |
Spotreba | 2,0l |
Comments are closed.