
RR 4T 125 R
Beta RR 4T 125 R
5 355,- EUR s DPH
RR 4T 125 R
Čoraz komplexnejší a diverzifikovaný rad 4-taktov Beta RR 125 zahŕňa potreby stále rastúceho publika.
Potenciálni zákazníci Beta RR 125 4-takt sú rôzni, od mladých jazdcov, ktorí robia svoje prvé kroky vo svete motocyklov, až po skúsenejších jazdcov, ktorí hľadajú agilné, športové vozidlo, ktorého prevádzka nie je drahá, bez toho, aby obetovali zábavu a jednoduchosť používania, ktorá je typická pre pocit rodiny Betamotor. Nový rad 2023 RR 125 4-takt, Enduro aj Motard, je schopný uspokojiť každú požiadavku a ponúka dvojnásobný počet riešení, aby uspokojil rôzne potreby. Či už je to šestnásťročný chlapec, ktorý hľadá prémiový model supermoto, s ktorým sa bude baviť v zákrutách, niekto, kto robí svoju prvú skúsenosť vo svete enduro, dospelý človek, ktorý hľadá ekonomické vozidlo na mestské použitie, odborník, ktorý hľadá riešenie, ktoré je Veľmi prístupný v prístupe alebo začiatočník, ktorý prvýkrát objavuje cestu alebo jazdu v teréne, teraz je tu Beta 125 4Stroke, ktorý vyhovuje ich potrebám.
Beta naďalej verí v hodnotu segmentu 125, a preto nikdy neprestala pracovať na navrhovaní čoraz širšej škály modelov, aby uspokojila potreby čo najväčšieho počtu nadšencov. Ako sa dalo očakávať, nové funkcie nekončia tu, pretože rad Beta 125 so 4 zdvihmi teraz obsahuje ďalší model zameraný na sofistikovanejšieho zákazníka, ktorý chce 125, ktorá je prepracovanejšia a s pridanou osobitosťou.
To je dôvod, prečo RR 125 Enduro a Motard 4 Stroke teraz sprevádza nová verzia R, Enduro a Motard.
Rad RR 125 4Str R vyniká svojim známym motorom japonského pôvodu a referenciou v segmente 125 z hľadiska výkonu a komponentov. To v kombinácii so špeciálnou matnou/lesklou grafikou, priehľadnou nádržou inšpirovanou pretekmi, lúčovými kolesami a hliníkovou kyvnou vidlicou a tlmičom vytvára prémiovú verziu modelu, ktorá nezostane bez povšimnutia.
Model je „vyzdvihnutý“ v technickej a estetickej výbave tak, aby zvýrazňovala jeho náročnosť.
RR 125 4 STR je priamo inšpirovaný svojimi veľkými sestrami, ktoré súťažia vo WEC, a to ako technickými, tak aj estetickými zariadeniami. Enduro je zrodené, aby zvládlo akýkoľvek typ terénu alebo prekážky na plný plyn!
Motor Euro 5 Minarelli
Priehľadná nádrž
Hliníkové eloxované kyvné rameno
Hliníkový eloxovaný tlmič
Červený rám
Špeciálna matná/lesklá grafika inšpirovaná motocyklami World Championship Beta
Špeciálne komponenty Ergal
RR 4T 125 R | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1435 mm |
Dĺžka | 2145 mm |
Šírka | 830 mm |
Výška | 1220 mm |
Výška sedadla | 920 mm |
Svetlá výška | 330 mm |
Výška stúpačky | 400 mm |
Objem palivovej nádrže | 98kg |
Rezerva | 7,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 41 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 131 mm |
Zdvih predné koleso | 265 mm |
Zdvih zadné koleso | 270 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm s CBS |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 120/90 – 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 52 mm |
Zdvih | 58,7 mm |
Objem motora | 124,66 cc |
Kompresný pomer | 11,2:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC 250W-14V |
Sviečka | NGK R MR8E-9 |
Mazanie | čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová antihopingová v kúpeli |
Primárny pohon | |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | Z. 14/63 |
Motorový olej | SAE 15W/50 |
Spotreba | 2,0l |
Comments are closed.