RR MOTARD 125 R
RR MOTARD 125 R
5 355,- EUR s DPH
RR MOTARD 125 R
Čoraz komplexnejší a diverzifikovaný rad 4-taktov Beta RR 125 zahŕňa potreby stále rastúceho publika.
Potenciálni zákazníci Beta RR 125 4-takt sú rôzni, od mladých jazdcov, ktorí robia svoje prvé kroky vo svete motocyklov, až po skúsenejších jazdcov, ktorí hľadajú agilné, športové vozidlo, ktorého prevádzka nie je drahá, bez toho, aby obetovali zábavu a jednoduchosť používania, ktorá je typická pre pocit rodiny Betamotor. Nový rad 2023 RR 125 4-takt, Enduro aj Motard, je schopný uspokojiť každú požiadavku a ponúka dvojnásobný počet riešení, aby uspokojil rôzne potreby. Či už je to šestnásťročný chlapec, ktorý hľadá prémiový model supermoto, s ktorým sa bude baviť v zákrutách, niekto, kto robí svoju prvú skúsenosť vo svete enduro, dospelý človek, ktorý hľadá ekonomické vozidlo na mestské použitie, odborník, ktorý hľadá riešenie, ktoré je Veľmi prístupný v prístupe alebo začiatočník, ktorý prvýkrát objavuje cestu alebo jazdu v teréne, teraz je tu Beta 125 4Stroke, ktorý vyhovuje ich potrebám.
Ako sa očakávalo, nové funkcie tu nekončia, pretože rad Beta 125 4 Stroke teraz obsahuje ďalší model zameraný na sofistikovanejšieho zákazníka, ktorý chce 125, ktorá je prepracovanejšia a s pridanou osobitosťou.
To je dôvod, prečo RR 125 Enduro a Motard 4 Stroke teraz sprevádza nová verzia R, Enduro a Motard.
Rad RR 125 4Str R vyniká svojim známym motorom japonského pôvodu a referenciou v segmente 125 z hľadiska výkonu a komponentov. To v kombinácii so špeciálnou matnou/lesklou grafikou, priehľadnou nádržou inšpirovanou pretekmi, lúčovými kolesami a hliníkovou kyvnou vidlicou a tlmičom vytvára prémiovú verziu modelu, ktorá nezostane bez povšimnutia.
Model je „vyzdvihnutý“ v technickej a estetickej výbave tak, aby zvýrazňovala jeho náročnosť.
RR 125 4 STR. Motard vyjadruje svoj plný pretekársky postoj na ceste, kde sa každá zákruta a zákruta stáva čistým vzrušením. Kompletné so 17” kolesami pre skutočný supermoto vzhľad!
Motor Euro 5 Minarelli
Priehľadná nádrž
Hliníkové eloxované kyvné rameno
Hliníkový eloxovaný tlmič
Červený rám
Špeciálna matná/lesklá grafika inšpirovaná motocyklami World Championship Beta
Špicové kolesá
Špeciálne komponenty Ergal
Beta MOTARD 2T 50 | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1425 mm |
Dĺžka | 2076 mm |
Šírka | 830 mm |
Výška | 1185 mm |
Výška sedadla | 885 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška stúpačky | 355 mm |
Objem palivovej nádrže | 85kg |
Rezerva | 7,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | 0,6 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 50 mm |
Zdvih predné koleso | 210 mm |
Zdvih zadné koleso | 200 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 17 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 17 x 1,85 |
Predná pneumatika | 100/80 – 17 |
Zadná pneumatika | 130/70 – 17 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 52 mm |
Zdvih | 58,7 mm |
Objem motora | 124,66cc |
Kompresný pomer | 12:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC AET 12V – 85W |
Sviečka | NGK BR9ES |
Mazanie | zmiešavanie s mechanickým čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.14/58 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 15W/50 |
Spotreba | 2,0l |
Comments are closed.