RR RACE 2T 200
Beta RR RACE 2T 200
9 913,- EUR s DPH
RR RACE 2T 200
Je čas PRETEKOV!
Rýchle, presné a štíhle, rovnako ako skutočné pretekárske bicykle, nové modely RR Beta pripravené na preteky menia svoje meno a idú priamo k veci, pričom všetkým milovníkom off-roadu poskytujú výnimočný výkon a nulové kompromisy.
Motocykle RR Race 2025 predstavujú verzie pripravené na preteky novo predstavených modelov X-Pro od Beta so sériou úprav motora, zavesenia a rámu, vďaka čomu sú ideálne na poskytovanie toho najlepšieho na trati. Modely Race, ktoré sú navrhnuté pre trate s nízkou aj vysokou rýchlosťou, poskytnú jazdcom istotu a jazdné vlastnosti, ktoré môže poskytnúť iba Beta.
Pozrite sa na všetky nové funkcie a vlastnosti, ktoré odlišujú modely od ostatných.
Motocykle RR Racing predstavujú verzie modelov Enduro RR pripravené na preteky, a preto sa od nich líšia sériou úprav motora, odpruženia, rámu a vybavenia, vďaka čomu sú ideálne na podávanie najlepších výkonov na trati. Pre modelový rok 2024 majú nové funkcie a inovácie nepochybne veľký vplyv a sú v súlade s filozofiou konštrukcie týchto modelov, pričom každému ponúkajú možnosť vyťažiť maximum z dostupného výkonu s minimálnym úsilím, aby mohol vždy vydať zo seba to najlepšie. Poďme sa preto pozrieť na všetky nové funkcie a vlastnosti, ktoré modely odlišujú.
NOVÉ FUNKCIE
Pre modelový rok 2025 je k dispozícii celý rad nových funkcií pre celý rad dvoj- a štvortaktných motorov, zatiaľ čo iné sú špecifické pre jednotlivé modely:
Nové funkcie pre všetky modely
Nové stupačky Ergal zo zliatiny: prepracované tak, aby vždy zaisťovali maximálnu kontrolu a bez straty kontaktu s bicyklom, modely RR Race 25 sú vybavené novými stupačkami Ergal s oceľovými kolíkmi, ktoré sú zameniteľné; tieto sú užšie ako v minulosti, aby uľahčili pohyb chodidiel, ale lepšie z hľadiska priľnavosti.
Strmeň prednej brzdy: na nových modeloch Race sa objavuje ľahší a výkonnejší strmeň Nissin v porovnaní s predchádzajúcim komponentom; to pomáha zdôrazniť ovládateľnosť bicykla pri zachovaní brzdnej sily, progresívnosti a modulácie.
Väčšia oska zadného kolesa: Veľkosť osi zadného kolesa sa zväčšila o 2 mm v priemere, na celkový ø 22 mm. Táto nová náprava poskytuje väčšiu tuhosť a torznú odolnosť, výsledkom čoho je bicykel, ktorý je vždy presný a dobre riadený, a to aj pri tých najprudších zrýchleniach. Zadná kyvná vidlica bola tiež aktualizovaná, aby vyhovovala novej náprave.
Prepínač mapovania na riadidlách: tlačidlo prepínača mapovania už nie je umiestnené v tradičnej polohe za trubkou riadenia: teraz je na riadidlách, vo vnútri nárazníka, čím sa zachováva rodinný pocit s modelmi X-PRO. Tu je umiestnený prepínač mapovania aj tlačidlo Traction Control pre štvortaktný model.
Karoséria: nové nadstavby, ktoré boli nedávno predstavené na X-PRO, boli začlenené do RR Race 2025 s novým agresívnym a okázalým vzhľadom, čo generuje kompletnú zmenu štýlu motocykla. Maska svetlometov, panely nádrže, boky a zadná časť boli prepracované spoločnosťou Beta. Maska má skosený dizajn, zatiaľ čo zadná časť a panely nádrže sú elegantné a dobre spojené, pričom zachovávajú jednoduchý prístup k vzduchovému filtru bez použitia náradia, pričom je zachované odstránenie sedla tlačidla.
Na všetkých dvojtaktných modeloch nie je vstrekovanie oleja zahrnuté v modeloch Race, aby sa znížila celková hmotnosť bicykla, možno ho však pridať ako voliteľnú možnosť. (dostupné v katalógu továrenských dielov)
Pre niektoré zdvihové objemy v dvojtaktnom rozsahu boli pridané nové funkcie motora:
Motor – RR Race 250 dvojtaktný
Po svojom debute na predchádzajúcom modeli 2024 300 Race, 250 teraz obsahuje novú hlavu valcov s dvojitou zapaľovacou sviečkou, ktorá zlepšuje špecifikácie motora. Podávanie je lineárnejšie a napriek zvýšeniu maximálneho výkonu je poslušnosť motocykla výrazne väčšia. Použitie dvojitej zapaľovacej sviečky skutočne poskytuje množstvo výhod:
Ponúka čistejšie horiace zapaľovanie spolu so zlepšením spotreby paliva. To sa premieta do väčšej stability karburácie pri všetkých otáčkach motora a širšej dodávky výkonu za všetkých podmienok priľnavosti.
Rozsah použitia motora sa ďalej rozširuje, pretože je k dispozícii vyšší krútiaci moment a väčší výkon.
Dve zapaľovacie sviečky sú riadené úplne oddeleným elektrickým systémom. To znamená, že ak by jedna zo sviečok vyhorela, motor bude stále schopný bežať, aj keď s menšou účinnosťou, čo umožní dokončenie pretekov alebo jazdy v teréne.
Motor – RR Race 125 Dvojtakt
Ako sa opakovane ukázalo, Beta verí v potenciál mladých ľudí a výrobca sa to opäť rozhodol zdôrazniť novými bicyklami RR Race Model Year 2025, pričom na malom motore s objemom 125 cm3 urobil sériu zmien. Účelom tohto zásahu bolo zvýšiť výkon dodávaný dvojtaktom 125 pozdĺž celej krivky podávania, čím sa zintenzívnil maximálny dostupný špičkový výkon.
Tento výsledok umožnil nový piest a nová hlava valcov. Vďaka týmto zmenám je motor reaktívnejší, výkonnejší a hrdelnejší, čím sa ešte viac zvyšuje výbušnosť maximálneho výkonu. Nový motor s objemom 125 cm3 má preto teraz väčší rozsah použitia ako v minulosti, kde už predchádzajúce vylepšenia zvyšovali latku modelu a zvyšovali výkon pri vysokých otáčkach motora bez straty krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.
Závodné komponenty – celý sortiment
Nezmenený je však osvedčený balík odpruženia a špeciálne komponenty verzie Beta pripravenej na preteky:
48 mm uzavretá kazetová vidlica Kayaba AOS: Eloxované vnútorné časti a úpravy použité na materiáloch minimalizujú klzné trenie, zatiaľ čo nastaviteľné tlmenie kompresie a odskoku umožňuje každému jazdcovi nájsť dokonalé prispôsobenie nastavenia.
Tlmič Kayaba C46 RCU: Tlmič KYB možno považovať za zlatý štandard na pretekárskej scéne, pokiaľ ide o jeho schopnosť absorbovať nerovnosti terénu, úroveň trakcie prenášanej na zadné koleso a konzistentnosť výkonu aj pri obzvlášť ťažkých podmienkach. použitie. Nastaviteľné pre predpätie, kompresiu (vysoká a nízka rýchlosť), ako aj odskok zaisťuje, že jazdci môžu nastaviť odpruženie podľa svojich predstáv.
Rýchloupínacia predná náprava: tento komponent, ktorý je okamžite rozpoznateľný podľa červenej eloxovanej uvoľňovacej páky, je rozhodujúci pre úsporu vzácnych sekúnd v pretekoch, keď potrebujete vymeniť pneumatiku.
Zosilnené chrániče rúk: chrániče rúk majú tvar z dvojzložkového materiálu a nielen dodávajú motocyklu pretekársky vzhľad, ale sú tiež mimoriadne odolné aj v tom najdrsnejšom teréne.
Zadné ozubené koleso s eloxovaným hliníkovým jadrom a oceľovým ozubením od ZF SPROCKETS: prvotriedny výkon, ľahkosť a pevnosť – výhoda nízkej hmotnosti s oceľovými zubami pre dlhú životnosť.
Závodné sedadlo: s protišmykovým krytom a vreckom na dokumenty pre bezkonkurenčnú priľnavosť, pohodlie a praktickosť.
Eloxovaná čierna radiaca páka a pedál zadnej brzdy.
Uzáver plniaceho hrdla prevodového oleja, uzáver plniaceho hrdla motorového oleja a uzáver olejového filtra z eloxovaného červeného hliníka.
Napínacie bloky reťaze z červenej ergalovej zliatiny.
Dostupnosť:
septembra
RR RACE 2T 200 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1477 mm |
Dĺžka | 2167 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Svetlá výška | 325 mm |
Výška stúpačky | 410 mm |
Suchá hmotnosť | 94,0kg |
Objem palivovej nádrže | 9,5 l. |
Rezerva | 2,3 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 120/90 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 54 mm |
Zdvih | 54,5 mm |
Objem motora | 124,8 cc |
Kompresný pomer | 15,2:1 |
Výfukový ventil | BPV system |
Štartovanie | nožné |
Zapaľovanie | AC Kokusan – digital CDI |
Sviečka | NGK BR9ECMVX |
Mazanie | zmiešavanie |
Karburátor | Keihin PWK 36 |
Spojka | Viaclamelová v kúpeli s reverzným otváraním |
Primárny pohon | Z.23/73 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 3.3 |
Comments are closed.