EVO 4T 300 Factory

EVO 4T 300 Factory

Beta EVO 4T 300 Factory

8 490,- EUR s DPH

Evo 4T 300 sa môže pochváliť objemom motora 300 cm3 a dosahuje dokonalú rovnováhu medzi výkonom, krútiacim momentom motora a celkovou využiteľnosťou. Tento motor má úplne iný iný charakter ako jeho 2-taktní súrodenci. Vďaka veľkému krútiacemu momentu a lineárnemu, extrémne progresívnemu dávkovaniu výkonu je to perfektný motocykel pre amatérov, ktorí hľadajú stroj vhodný pre menej náročné súťažné použitie.

Vizuálne boli urobené veľké zmeny v grafike motocykla, a niektoré komponenty zmenili farbu ako napríklad riadidlá, lepšie dotvárali spolu modernejší a agresívnejší vzhľad.

Box vzduchového filtra je teraz červený. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.

Rám je teraz výrazne červený, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.

Odpruženie bolo inovované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá strana sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej strane, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavú a pravú časť sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť odozvy ktorá prenáša na jazdca.

Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.

Beta odhaľuje novú verziu bestselleru EVO Factory.

Skúsenosti získané počas najdôležitejších svetových súťaží umožnili ďalšie zdokonaľovanie modelov Factory, čím vznikla modelová rada s čisto pretekárskou dušou. Oddelenie výskumu a vývoja v spolupráci s tímom Beta Factory Team a jazdcami Matteom Grattarolom, novým majstrom sveta v Trial2 a Benoitom Bincazom, opäť dokázalo zvýšiť latku možností Evo Factory aktualizáciou nastavenia podvozku, ktorá poskytuje lepšiu kontrolu, ovládateľnosť a dokonalú reaktivitu na každom type prekážky. Rad EVO Factory MY 2021 pozostáva zo štyroch rôznych motorov: troch 2-taktných verzií (125, 250 a 300 ccm) a jednej 4-taktnej verzie (300 ccm).

Každá zo štyroch verzií sa vyznačuje vlastnou výraznou osobnosťou, vďaka čomu si každý jazdec v modelovej rade Factory pre seba ideálny motocykel.

MOTOR

Motory továrenskej verzie sa líšia od pohonných jednotiek štandardnej verzie takto:

2-taktný

Čierne horčíkové kryty motora znamenajú príťažlivejší vzhľad a väčšia úspora hmotnosti.

Titánové potrubie (s kónickým konektorom valca – len 125 cm3): zvyšuje výkon a znižuje hmotnosť.

Profilované spojkové lamely zabezpečujú presnosť spojky za všetkých jazdných podmienok.

Hlava valca so špeciálne navrhnutým objemom a pretlakom (iba 300 cm3): pre ďalšie zvýšenie výkonu pričom, červené lakovanie umocňuje pretekársky charakter tohto motocykla.

Optimalizované nastavenie riadiacej jednotky: zaisťuje vynikajúcu ovládateľnosť pri nízkych otáčkach bez zníženia výkonu v stredných vysokých otáčkach.

Čierny eloxovaný uzáver motorového oleja.

4-taktný

4-taktný motor s objemom 300 cc na novom EVO Factory MY 2021 je vybavený ľahším titánovým tlmičom výfuku s ešte vyšším výkonom a novou elektronickou riadiacou jednotkou.

Podvozok

Rozdiely medzi štandardnou a novou EVO Factory:

Vidlica s prekalibrovanou hydraulikou vidlice a nastavením kompresie: umožňuje optimálne nastavenie.

Pozlátený eloxovaný okulár: okrem zníženia hmotnosti a zvýšenia tuhosti umožňuje jazdcovi posunúť riadidlá dopredu alebo dozadu, aby si doladil nastavenie motocykla k dokonalosti.

Zadné odpruženie s dlhším rázvorom a novým nastavením kompresie a odskoku. Progresívnejšia hydraulika umožňuje prepracovanejšie nastavenie.

Zadné odpruženie s novou červenou pružinou a prepracovanou hydraulickou kalibráciou umožňuje lepšie ovládanie pri nízkych rýchlostiach, to všetko s výhodou lepšej stability počas jazdy.

Inovované zadné odpruženie zvyšuje vysokú absorpciu nárazov vďaka väčšej flexibilite uchytenia tlmiča, ktoré má teraz väčší úložný priestor.

Vďaka novému zadnému odpruženiu ešte lepšia odozvu a trakciu.

Čierne eloxované koncovky riadidiel: chránia rukoväte a plyn.

Čierny eloxovaný napínak reťaze: vďaka nemu je nastavenie napnutia reťaze mimoriadne presné.

Stúpačky z nekĺzavej ocele: okrem zreteľného zlepšenia priľnavosti topánky zabezpečujú výrazné zníženie hmotnosti.

Pretekárske brzdové kotúče Galfer: poskytujú výkonnejšie brzdenie a úsporu hmotnosti.

Brzdové a spojkové pumpy BrakTec: pre lepšie dávkovanie brzdenia.

Zadný brzdový strmeň s antivibračným systémom brzdových doštičiek.

Nové zlaté ráfiky Excel.

Pneumatiky Michelin X-light: maximalizujú priľnavosť bez ohľadu na jazdné podmienky.

Nový vzhľad a nová grafika polepov: pretekárskeho ducha tohto motocykla umocňuje nová grafika vo farbách Beta Factory červenej, bielej a modrej so zlatými ozdobami.

EVO 4T 300cc Factory
Rám
Rám hliníkový
Rázvor 1305 mm
Dĺžka 1990 mm
Šírka 850 mm
Výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Svetlá výška 310 mm
Výška stúpačky 348 mm
Objem palivovej nádrže 2,8 l.
Rezerva 0,5 l.
Objem chladiacej sústavy 0,6l.
Objem nádržky oleja
Predné odpruženie Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm
Zadné odpruženie Hydraulická pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 60 mm
Zdvih predné koleso 165 mm
Zdvih zadné koleso 180 mm
Predná brzda kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň
Zadná brzda kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 32 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 2,15 – 32 špicové
Predná pneumatika 2,75 -21
Zadná pneumatika 4.00 R 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 84,0 mm
Zdvih 53,6 mm
Objem motora 297,3cc
Kompresný pomer 11:1
Zapaľovanie ELECTRONIC
Sviečka NGK MR7BI-8
Mazanie
Karburátor MIKUNI
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.18/63
Prevodovka 5 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 (0,900 l.)
Spotreba 3.3

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia