XTRAINER 250
XTRAINER 250
7 535, – €
XTRAINER 250
Keď Beta Xtrainer začína jedenásty rok výroby, oslavuje ho ohromujúci nový vzhľad so sivou karosériou, ktorá dopĺňa taliansky červený rám. Nový vzhľad oddeľuje vzhľad od sesterníc, modelov RR X-Pro a RR Race Edition.
Xtrainer bol v mnohých krajinách najpredávanejším enduro bicyklom základnej úrovne, nie je to žiadnym prekvapením vzhľadom na jednoduchosť jazdy v porovnaní s väčšími a objemnejšími enduro modelmi. Vďaka celkovo menšiemu podvozku, nízkej výške sedadla a celkovej hmotnosti je bicykel ideálny nielen pre enduro jazdu na základnej úrovni, ale aj ako dokonalý model pre tých, ktorí chcú druhý bicykel na hranie.
Vďaka jedinečným vlastnostiam, ako je prvotriedna poslušnosť motora a skvelé jazdné vlastnosti, Xtrainer dokonale reaguje na potreby všetkých jazdcov, ktorí hľadajú motocykel, ktorý sa ľahko ovláda a je praktický a umožňuje jazdcovi cítiť sa pohodlne vo väčšine podmienok. Xtrainer, inšpirovaný svetom trialového jazdenia, sa dokáže s odzbrojujúcou ľahkosťou prispôsobiť rôznym situáciám. Či už ste amatér, ktorý hľadá svoj prvý bicykel, skúsený enduro jazdec, ktorý hľadá menej únavný a menej náročný bicykel, alebo skúsený jazdec, ktorý chce extrémneho enduro spoločníka, Xtrainer je ideálnym riešením. Využiteľnosť motocykla v každej situácii umožňuje jazdcovi sústrediť sa len na jazdu a užívať si úžasný svet off-roadu.
Nižšie pri zemi ako modely RR veľkého brata s úzkou strednou časťou a prenosom výkonu, ktorý sa ľahko ovláda od nízkych až po vysoké otáčky, má Xtrainer výkon, ktorý potrebuje na udržanie pretekárskej línie, ale uprednostňuje o niečo pomalšie a technickejšie trasy. kde môže využiť svoje povolanie inšpirované skúškami, ako aj krútiaci moment svojho dvojtaktného motora Beta 250 alebo 300.
Výkon z kvapalinou chladeného motora je takmer ako elektrický a poskytuje plynulý prenos výkonu, ktorý má správne množstvo výkonu a krútiaceho momentu. Jazdnosť je sloganom Beta už viac ako pätnásť rokov a Xtrainer 2025 je jeho potomkom. Nižšia výška sedadla Xtrainera poskytuje jazdcovi väčšiu istotu. Väčšina jazdcov sa môže ľahko dotknúť zeme, vďaka čomu je jazda oveľa príjemnejšia.
Jazdnosť je kľúčom k dedičstvu Xtrainera, nižšie je niekoľko funkcií, ktoré tvoria tento úžasný enduro model:
Podvozok: Ľahší a kompaktnejší balík v porovnaní s plnohodnotným enduro bicyklom, Xtrainer je určený pre jazdcov všetkých úrovní zručností.
Výška sedadla: Nižšia výška sedadla zaisťuje istotu.
Brzdy: Rovnaký brzdový balík ako modely RR, Nissin, s kotúčmi s priemerom 260 mm vpredu a 240 mm vzadu.
Batéria: Ľahká, vysokovýkonná lítiová batéria.
Vidlica a tlmič: R16V so 43 mm stĺpikmi vpredu a progresívnym pákovým prevodom vzadu. Odpruženie je možné plne prispôsobiť, vidlica ponúka nastaviteľné predpätie a odskok pružiny, zatiaľ čo tlmič je nastaviteľný z hľadiska predpätia pružiny, kompresie a tlmenia odskoku a je pripevnený pomocou progresívneho spojenia.
Výkonový ventil: Výfukový ventil Beta Progressive môže byť externe nastavený jazdcom, čo umožňuje efektívne prispôsobenie výkonu motora tak, aby vyhovoval každému druhu použitia.
Prepínač mapy zapaľovania s tlačidlom na riadidlách: Dve polohy (Slnko alebo Dážď), ktoré upravujú výkon motora podľa potreby. Režim slnka je rýchlejšia mapa motora. Režim dažďa spomalí motor približne o 20 % pre lepšiu trakciu a kontrolu za mokra.
Palivová nádrž: Priehľadná nádrž s objemom 8,8 litra (2,32 US galónov).
Elektronické vstrekovanie oleja: Nachádza sa pod sedadlom (ktoré sa ľahko otvára stlačením tlačidla), eliminuje potrebu zmesi oleja a paliva;
Mäkké pneumatiky: Ich mäkká zmes a agresívny dizajn zaručujú priľnavosť v každej situácii, pričom jazdec ťaží z reakcií, ktoré sú menej trhavé v porovnaní s pneumatikou s tuhšou kostrou;
Chladiaci ventilátor: Chladiaci ventilátor je namontovaný ako štandardné vybavenie na všetkých modeloch Xtrainer, aby sa zabezpečilo, že motor vždy udrží ideálnu prevádzkovú teplotu, dokonca aj na pomalších cestách.
Elektrický štartér: Presný a spoľahlivý, nevyhnutný pri reštartovaní bicykla v zložitých situáciách. K dispozícii je voliteľný záložný štartér.
Motor a spojka: Membránová spojka „Easy-Pull“ s tromi rôznymi nastaveniami, ktoré umožňujú jazdcovi nastaviť pocit a priebeh páky podľa svojich predstáv.
Elektronický kľúč: Poskytuje bezpečnostný systém, ktorý zabraňuje krádeži pomocou jedinečného kódovaného kľúča, ktorý má tiež popruh, ktorý sa dá použiť ako bezpečnostné vypnutie pri nosení na zápästí jazdca.
Dostupnosť: jún
ENGINE
Type
Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore
62 mm
Stroke
63 mm
Displacement
190,2cc
Compression ratio
13,5:1
Exhaust Valve
BPV System
Starter
Electric
Ignition
AC Kokusan – digital CDI
Spark plug
NGK BR8ECM
Induction system
induction reed
Lubrication
Mixing with electrical pump
Carburettor
Keihin PWK 36
Clutch
wet multi-disc with reverse opening
Primary drive
Z. 23/73
Transmission
6 gears
Final transmission
chain
Engine oil
SAE 10W/40
Consumption l/100 km
2,9
Pollution Co2 [g/km]
67
Comments are closed.