Xtrainer 300
Beta Xtrainer 300
7 535,-EUR s DPH
XTRAINER 300
Keď Beta Xtrainer začína jedenásty rok výroby, oslavuje ho ohromujúci nový vzhľad so sivou karosériou, ktorá dopĺňa taliansky červený rám. Nový vzhľad oddeľuje vzhľad od sesterníc, modelov RR X-Pro a RR Race Edition.
Xtrainer bol v mnohých krajinách najpredávanejším enduro bicyklom základnej úrovne, nie je to žiadnym prekvapením vzhľadom na jednoduchosť jazdy v porovnaní s väčšími a objemnejšími enduro modelmi. Vďaka celkovo menšiemu podvozku, nízkej výške sedadla a celkovej hmotnosti je bicykel ideálny nielen pre enduro jazdu na základnej úrovni, ale aj ako dokonalý model pre tých, ktorí chcú druhý bicykel na hranie.
Výkon z kvapalinou chladeného motora je takmer ako elektrický a poskytuje plynulý prenos výkonu, ktorý má správne množstvo výkonu a krútiaceho momentu. Jazdnosť je sloganom Beta už viac ako pätnásť rokov a Xtrainer 2025 je jeho potomkom. Nižšia výška sedadla Xtrainera poskytuje jazdcovi väčšiu istotu. Väčšina jazdcov sa môže ľahko dotknúť zeme, vďaka čomu je jazda oveľa príjemnejšia.
Jazdnosť je kľúčom k dedičstvu Xtrainera, nižšie je niekoľko funkcií, ktoré tvoria tento úžasný enduro model:
Nízka hmotnosť: Ľahší a kompaktnejší balík v porovnaní s enduro bicyklom plnej veľkosti, Xtrainer je určený pre jazdcov všetkých úrovní;
Výška sedadla: znížená o 20 mm v porovnaní s radom RR, poskytuje väčšiu istotu a bezpečnosť v náročných podmienkach;
Brzdy: Rovnaký brzdový balík ako modely RR, Nissin, s kotúčmi s priemerom 260 mm vpredu a 240 mm vzadu;
Batéria: Ľahká, vysokovýkonná lítiová batéria;
Vidlica a tlmič: R16V so 43 mm stĺpikmi vpredu a progresívnym pákovým prevodom vzadu. Odpruženie je možné plne prispôsobiť, vidlica ponúka nastaviteľné predpätie a odskok pružiny, zatiaľ čo tlmič je nastaviteľný z hľadiska predpätia pružiny, kompresie a tlmenia odskoku a je pripevnený pomocou progresívneho spojenia;
Výkonový ventil: Výfukový ventil Beta Progressive môže byť externe nastavený jazdcom, čo umožňuje efektívne prispôsobenie výkonu motora tak, aby vyhovoval každému druhu použitia;
Prepínač mapy zapaľovania s tlačidlom na riadidlách: Dve polohy (Slnko alebo Dážď), ktoré upravujú výkon motora podľa potreby. Režim slnka je rýchlejšia mapa motora. Režim dažďa spomalí motor približne o 20 % pre lepšiu trakciu a kontrolu v mokrých podmienkach;
Palivová nádrž: Priehľadná nádrž s objemom 8,8 litra (2,32 US galónov);
Elektronické vstrekovanie oleja: Nachádza sa pod sedadlom (ktoré sa ľahko otvára stlačením tlačidla), eliminuje potrebu zmesi oleja a paliva;
Mäkké pneumatiky: Ich mäkká zmes a agresívny dizajn zaručujú priľnavosť v každej situácii, pričom jazdec ťaží z reakcií, ktoré sú menej trhavé v porovnaní s pneumatikou s tuhšou kostrou;
Chladiaci ventilátor: Chladiaci ventilátor je namontovaný ako štandardné vybavenie na všetkých modeloch Xtrainer, aby sa zabezpečilo, že motor vždy udrží ideálnu prevádzkovú teplotu, a to aj na pomalších cestách;
Elektrický štartér: Presný a spoľahlivý, nevyhnutný pri reštartovaní bicykla v zložitých situáciách. K dispozícii je voliteľný záložný štartér;
Motor a spojka: Membránová spojka „Easy-Pull“ s tromi rôznymi nastaveniami, ktoré umožňujú jazdcovi nastaviť pocit a priebeh páky podľa svojich predstáv;
Elektronický kľúč: Poskytuje bezpečnostný systém, ktorý zabraňuje krádeži pomocou jedinečného kódovaného kľúča, ktorý má tiež popruh, ktorý sa dá použiť ako bezpečnostné vypnutie pri nosení na zápästí jazdca.
Dostupnosť: jún.
Xtrainer 2T 250 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1467 mm |
Dĺžka | 2157 mm |
Šírka | 802 mm |
Výška | 1245 mm |
Výška sedadla | 910 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 390 mm |
Suchá hmotnosť | 99kg |
Objem palivovej nádrže | 8,5 l. |
Rezerva | 1,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Objem nádržky oleja | 0.650l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 110 mm |
Zdvih predné koleso | 270 mm |
Zdvih zadné koleso | 270 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 80/100 -21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Objem motora | 249 cc |
Kompresný pomer | 13,5:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK GR7CI8 |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Palivový systém | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.894 |
Xtrainer 2T 300 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1467 mm |
Dĺžka | 2157 mm |
Šírka | 802 mm |
Výška | 1245 mm |
Výška sedadla | 910 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 390 mm |
Suchá hmotnosť | 99kg |
Objem palivovej nádrže | 8,5 l. |
Rezerva | 1,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,3 l. |
Objem nádržky oleja | 0.650l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 110 mm |
Zdvih predné koleso | 270 mm |
Zdvih zadné koleso | 270 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 80/100 -21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 73 mm |
Zdvih | 69,9 mm |
Objem motora | 292,3 cc |
Kompresný pomer | 11,45:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | AC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla |
Sviečka | NGK GR7CI8 |
Mazanie | zmiešavanie s elektrickým čerpadlom |
Palivový systém | Keihin PWK 36 |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.27/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/40 |
Spotreba | 2.8 |
Comments are closed.