EVO FACTORY 125/250/300 2T

EVO FACTORY 125/250/300 2T

Beta EVO Factory 2T 125          6 790,- EUR s DPH

Beta EVO Factory 2T 250         6 890,- EUR s DPH

Beta EVO Factory 2T 300         7 190,- EUR s DPH

Beta predstavuje nový EVO MY 2022.

Betamotor pokračuje v dolaďovaní svojho Trial radu, pričom vylepšenia pre tohtoročný model ovplyvňujú predovšetkým štýl a odpruženie motocykla.

Modelová rada Beta EVO dostala už v predchádzajúcich modelových rokoch sériu veľkých aktualizácií motora, rámu a zavesenia kolies. Tento motocykel naďalej dosahuje úspechy v trialových súťažiach, kde je ideálnym základom pre personalizované nastavenia vytvorené pre jazdcov tohtoročného oficiálneho Beta tímu – Matteo Grattarola, Benoit Binkaz, Lorenzo Gandola, Aniol Gelabert a Sondre Haga. To je dôvod, prečo sa pri verzii MY 2022 Beta rozhodla zamerať na detaily, vyhovieť potrebám neustále sa rozvíjajúcej jazdeckej základne a zdôrazniť charakteristickú funkčnosť a spoľahlivosť svojich modelov. Skúsenosti Bety získané v trialových súťažiach priamo prispievajú aj k vývoju jej produktov pre koncového užívateľa, o čom svedčia výsledky dosahované na národných a medzinárodných majstrovstvách.

Rad EVO je jedným z najrozsiahlejších v tejto triede a naďalej ponúka celkovo 6 rôznych modelov vytvorených tak, aby vyhovovali potrebám všetkých jazdcov, z ktorých každý má svoju jedinečnú osobnosť:

EVO 2T 125

Najmenší homologovaný motocykel v rade. Ľahký a agilný, je ideálny pre mladých jazdcov, ktorí prechádzajú z nižších tried a robia svoje prvé kroky vo vážnejších súťažiach. Referenčný motocykel vo svojej triede. Motor poskytuje dostatočný výkon na to, aby prekonal akúkoľvek prekážku, pričom je stále zábavný a ľahko ovládateľný.

EVO 2T 250

Ide o ideálny motocykel pre jazdcov, ktorí hľadajú agilný a ľahko ovládateľný 2-takt, s poslušnejším temperamentom a o niečo menším výkonom a krútiacim momentom ako model z vrcholu EVO rady. Evo 250 je ideálny pre amatérov, ktorí hľadajú maximálny výkon v kombinácii s presným ovládaním a výkonom a dokonalými jazdnými vlastnosťami.

EVO 2T 300

EVO 2T 300 je špičkový model v rodine Evo. Motocykel pre milovníkov veľkoobjemových motorov s pôsobivým krútiacim momentom pri všetkých otáčkach motora a perfektným základom pre súťaženie aj na profesionálnej úrovni. Veľkosť rámu aj motora bola optimalizovaná tak, aby maximalizovala schopnosť motocykla prekonať aj tie najnáročnejšie prekážky a technicky najnáročnejšie skúšky. Ideálne riešenie pre skúsených jazdcov, ktorí hľadajú motocykel s najlepším výkonom vo svojej triede, ktorý je však intuitívny a ľahko ovládateľný od okamihu, keď sadnete do sedla.

Vizuálne boli urobené veľké aktualizácie v grafike motocykla, zatiaľ čo množstvo detailov – ako napríklad riadidlá – zmenilo farbu, aby vytvorilo modernejší a agresívnejší vzhľad.

Box vzduchového filtra je teraz červený. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.

Rám je teraz výrazne červený, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.

Odpruženie bolo inovované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá strana sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej strane, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavé a pravé stĺpiky sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť, s akou sa prenáša na jazdca.

Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.

Beta odhaľuje novú verziu bestselleru EVO Factory.

Skúsenosti získané počas najdôležitejších svetových súťaží umožnili ďalšie zdokonaľovanie modelov Factory, čím vznikla modelová rada s čisto pretekárskou dušou. Oddelenie výskumu a vývoja v spolupráci s tímom Beta Factory Team a jazdcami Matteom Grattarolom, novým majstrom sveta v Trial2 a Benoitom Bincazom, opäť dokázalo zvýšiť latku možností Evo Factory aktualizáciou nastavenia podvozku, ktorá poskytuje lepšiu kontrolu, ovládateľnosť a dokonalú reaktivitu na každom type prekážky. Rad EVO Factory MY 2021 pozostáva zo štyroch rôznych motorov: troch 2-taktných verzií (125, 250 a 300 ccm) a jednej 4-taktnej verzie (300 ccm).

Každá zo štyroch verzií sa vyznačuje vlastnou výraznou osobnosťou, vďaka čomu si každý jazdec v modelovej rade Factory pre seba ideálny motocykel.

MOTOR

Motory továrenskej verzie sa líšia od pohonných jednotiek štandardnej verzie takto:

2-taktný

Čierne horčíkové kryty motora znamenajú príťažlivejší vzhľad a väčšia úspora hmotnosti.

Titánové potrubie (s kónickým konektorom valca – len 125 cm3): zvyšuje výkon a znižuje hmotnosť.

Profilované spojkové lamely zabezpečujú presnosť spojky za všetkých jazdných podmienok.

Hlava valca so špeciálne navrhnutým objemom a pretlakom (iba 300 cm3): pre ďalšie zvýšenie výkonu pričom, červené lakovanie umocňuje pretekársky charakter tohto motocykla.

Optimalizované nastavenie riadiacej jednotky: zaisťuje vynikajúcu ovládateľnosť pri nízkych otáčkach bez zníženia výkonu v stredných vysokých otáčkach.

Čierny eloxovaný uzáver motorového oleja.

4-taktný

4-taktný motor s objemom 300 cc na novom EVO Factory MY 2021 je vybavený ľahším titánovým tlmičom výfuku s ešte vyšším výkonom a novou elektronickou riadiacou jednotkou.

Podvozok

Rozdiely medzi štandardnou a novou EVO Factory:

Vidlica s prekalibrovanou hydraulikou vidlice a nastavením kompresie: umožňuje optimálne nastavenie.

Pozlátený eloxovaný okulár: okrem zníženia hmotnosti a zvýšenia tuhosti umožňuje jazdcovi posunúť riadidlá dopredu alebo dozadu, aby si doladil nastavenie motocykla k dokonalosti.

Zadné odpruženie s dlhším rázvorom a novým nastavením kompresie a odskoku. Progresívnejšia hydraulika umožňuje prepracovanejšie nastavenie.

Zadné odpruženie s novou červenou pružinou a prepracovanou hydraulickou kalibráciou umožňuje lepšie ovládanie pri nízkych rýchlostiach, to všetko s výhodou lepšej stability počas jazdy.

Inovované zadné odpruženie zvyšuje vysokú absorpciu nárazov vďaka väčšej flexibilite uchytenia tlmiča, ktoré má teraz väčší úložný priestor.

Vďaka novému zadnému odpruženiu ešte lepšia odozvu a trakciu.

Čierne eloxované koncovky riadidiel: chránia rukoväte a plyn.

Čierny eloxovaný napínak reťaze: vďaka nemu je nastavenie napnutia reťaze mimoriadne presné.

Stúpačky z nekĺzavej ocele: okrem zreteľného zlepšenia priľnavosti topánky zabezpečujú výrazné zníženie hmotnosti.

Pretekárske brzdové kotúče Galfer: poskytujú výkonnejšie brzdenie a úsporu hmotnosti.

Brzdové a spojkové pumpy BrakTec: pre lepšie dávkovanie brzdenia.

Zadný brzdový strmeň s antivibračným systémom brzdových doštičiek.

Nové zlaté ráfiky Excel.

Pneumatiky Michelin X-light: maximalizujú priľnavosť bez ohľadu na jazdné podmienky.

Nový vzhľad a nová grafika polepov: pretekárskeho ducha tohto motocykla umocňuje nová grafika vo farbách Beta Factory červenej, bielej a modrej so zlatými ozdobami.

 

EVO 125cc 2T
Rám
Rám hliníkový
Rázvor 1305 mm
Dĺžka
Šírka 850 mm
Výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Svetlá výška 310 mm
Výška stúpačky 348 mm
Objem palivovej nádrže 2,8 l.
Rezerva 0,5 l.
Objem chladiacej sústavy 0,6l.
Objem nádržky oleja
Predné odpruženie Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm
Zadné odpruženie Hydraulická pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 62 mm
Zdvih predné koleso 165 mm
Zdvih zadné koleso 180 mm
Predná brzda kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň
Zadná brzda kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 32 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 2,15 – 32 špicové
Predná pneumatika 2,75 -21
Zadná pneumatika 4.00 R 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini
Vŕtanie 54,00 mm
Zdvih 54,5 mm
Objem motora 124,8 cc
Kompresný pomer 15,9:1
Zapaľovanie ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W
Sviečka NGK GR7CI8
Mazanie mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej)
Karburátor KEIHIN PWK Ø 28MM
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.20/71
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/30 (0,550 l.)
Spotreba 2,6l
EVO 250cc 2T
Rám
Rám hliníkový
Rázvor 1305 mm
Dĺžka 1990 mm
Šírka 850 mm
Výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Svetlá výška 310 mm
Výška stúpačky 348 mm
Objem palivovej nádrže 2,8 l.
Rezerva 0,5 l.
Objem chladiacej sústavy 0,6l.
Objem nádržky oleja
Predné odpruženie Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm
Zadné odpruženie Hydraulická pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 62 mm
Zdvih predné koleso 165 mm
Zdvih zadné koleso 180 mm
Predná brzda kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň
Zadná brzda kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 32 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 2,15 – 32 špicové
Predná pneumatika 2,75 -21
Zadná pneumatika 4.00 R 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini
Vŕtanie 72,50 mm
Zdvih 60,5 mm
Objem motora 249,7 cc
Kompresný pomer 9,0:1
Zapaľovanie ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W
Sviečka NGK GR7CI8
Mazanie mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej)
Karburátor KEIHIN PWK Ø 28MM
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.22/69
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/30 (0,550 l.)
Spotreba 2.9
EVO 300cc 2T
Rám
Rám hliníkový
Rázvor 1305 mm
Dĺžka 1990 mm
Šírka 850 mm
Výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Svetlá výška 310 mm
Výška stúpačky 348 mm
Objem palivovej nádrže 2,8 l.
Rezerva 0,5 l.
Objem chladiacej sústavy 0,6l.
Predné odpruženie Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm
Zadné odpruženie Hydraulická pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 62 mm
Zdvih predné koleso 165 mm
Zdvih zadné koleso 180 mm
Predná brzda kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň
Zadná brzda kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 32 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 2,15 – 32 špicové
Predná pneumatika 2,75 -21
Zadná pneumatika 4.00 R 18
Motor
Typ motora Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený, lamelová indukcia v kľukovej skrini
Vŕtanie 79,0 mm
Zdvih 60,5 mm
Objem motora 296,5cc
Kompresný pomer 9,96:1
Zapaľovanie ELECTRONIC HIDRIA 12V -110W
Sviečka NGK GR7CI8
Mazanie mix s palivom 1,5 % (Syntetický olej)
Karburátor KEIHIN PWK Ø 28MM
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.22/69
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/30 (0,550 l.)
Spotreba 2,8

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia