EVO Factory 2T 125/250/300
EVO Factory 2T 125/250/300
3 490,- EUR s DPH
Modely EVO Factory predstavujú pretekársku EVOlution skúšobných bicyklov Beta a ako obvykle sú uvedené na trh vo februári, tesne pred začiatkom pretekárskej sezóny, pripravené súťažiť na najvyšších úrovniach.
Majstrovstvá sveta Georgea Hemingwaya (TR3 125) spolu s vynikajúcimi výsledkami Mattea Grattarolu (TRIALGP) a Andrea Sofia Rabino (GP ŽENY) a okrem príslušných víťazstiev v národných šampionátoch opätovne potvrdzujú vynikajúce jazdné vlastnosti a výkon, ktorý poskytuje model Factory. .
Pre modelový rok 2024 boli urobené niektoré aktualizácie, ktoré zvyšujú vylepšenie modelu pri zachovaní jeho pretekárskeho pôvodu.
ZAŤAŽTE MENEJ
Hlavné body nových modelov Factory MY 24, pokiaľ ide o MOTOR, RÁM A odpruženie, sú nasledovné:
MOTOR
2-taktný
Rozdiely medzi motormi, ktorými sú výrobné verzie a štandardné verzie vybavené, sú nasledovné:
Horčíková kľuková skriňa s čiernou povrchovou úpravou: Tento komponent s mimoriadne pútavým dizajnom poskytuje zníženie hmotnosti o 1 350 g, čo maximalizuje obratnosť bicykla.
Orezané spojkové kotúče: vytvorené špeciálne na maximalizáciu presnosti a ovládateľnosti spojky v každej možnej situácii a najmä na uľahčenie ovládania tých najextrémnejších opakujúcich sa činností aj pri vysokých otáčkach, ako sú veľké prekážky a preskočenie zadných kolies. To zaisťuje vždy extrémnu presnosť.
Čierne eloxované zátky motorového oleja
Titánový výfuk: na modeloch 250/300 to poskytuje zníženie hmotnosti o viac ako 600 g, ako aj zabezpečenie vyššieho výkonu pri stredne vysokých otáčkach motora vďaka väčšiemu vnútornému priemeru.
Výfuk EVO Factory 125, opäť vyrobený z titánu, sa odlišuje od motorov väčších rozmerov vďaka svojej vnútornej štruktúre s počiatočnou kužeľovou časťou (na strane valca), ktorá poskytuje zvýšenie krútiaceho momentu a zrýchlenie pri nízkych otáčkach.
Rovnako ako na EVO My24, nedávno predstavený nový kľukový hriadeľ a piestna tyč so zníženým medzinápravovým rozostupom (o 1,5 mm menej, na 114,5 mm v porovnaní so 116 mm) je potvrdený na všetkých veľkostiach motora dvojtaktných modelov, s výnimkou 125. Vŕtanie a zdvih zostávajú nezmenené, zatiaľ čo piesty sú nové modely Meteor.
Ako je známe, modely EVO Factory sú vybavené motormi s vyšším výkonom ako modely EVO a táto charakteristika sa pre MY 24 opäť potvrdzuje.
Vďaka zníženej hmotnosti kľukovej skrine, titánovej hlavici a zníženým striedavým hmotám je motocykel lepšie ovládateľný, zatiaľ čo motory zaručujú lepší výkon a jazdné vlastnosti a dosahujú ďalšiu úroveň výkonu a odozvy.
Ovládanie je ako vždy na vrchole svojej triedy a vibrácie sú minimalizované.
RÁM A ODPRUŽENIE
Z hľadiska rámu a dizajnu sa nový Evo Factory My 2024 líši od štandardnej verzie takto:
Zlaté predné vidlice:
Evo Factory 24 je potvrdené, že má zlaté vidlice, ktoré poskytujú modelu estetické aj funkčné výhody. Farba je skutočne výsledkom úpravy TIN, umožňujúcej hladšie posúvanie vidlice, ktorej hydraulické riadenie zostáva zverené nedávno predstavenému vnútornému systému tlmenia. Neustále zdokonaľovanie nastavení zaisťuje balík odpruženia, ktorý je na vrchole ponuky v sektore trialových bicyklov, v nemalej miere vďaka kombinácii s mono tlmičom, ktorý má optimalizovanú geometriu vedenia pružiny (s červenou pružinou).
Progresívne spojenie:
konfigurácia zadného závesu je progresívnejšia, aby sa zabezpečila väčšia trakcia a poskytol jazdcovi vynikajúci pocit. To uľahčuje jazdu na kolesách a pomáha prekonávať veľké prekážky.
Nové strmene riadenia vyrobené z predvalkov s modrou eloxovanou povrchovou úpravou: poskytujú tuhosť a ľahkosť (vážia približne o 100 g menej ako štandardné modely), majú tiež predné nastaviteľné držiaky riadidiel, ktoré umožňujú jazdcovi nájsť si ideálnu polohu. Nová farba predstavená pre MY 24 tiež prepožičiava bicyklu vzhľad bez kompromisov.
Napínače reťaze, koncovky riadidiel a stupačky s čiernym eloxovaným povrchom: stupačky sú odolné, ľahké komponenty s protišmykovými oceľovými kolíkmi zaisťujúcimi maximálnu priľnavosť.
Hadice chladiča špecifické pre danú verziu z červeného silikónu: tieto komponenty ponúkajú vylepšený chladiaci výkon a dodávajú motocyklu čistokrvný pretekársky vzhľad.
Závodné brzdové kotúče Galfer:
tieto kotúče ponúkajú maximálny brzdný výkon a sú extrémne ľahké, čo prispieva k zníženiu neodpruženej hmoty a maximalizuje jazdné vlastnosti motocykla.
Hlavné brzdové a spojkové valce BrakTec
Zadný brzdový strmeň s antivibračným systémom pre doštičky.
Nové modré eloxované kolesá Morad
Pneumatiky Michelin X-light: Líder v sektore z hľadiska hmotnosti, výkonu a priľnavosti vo všetkých situáciách.
Nová grafika: červená a modrá boli vždy farby používané pre modely Beta pripravené na preteky a táto nová továreň EVO nesklame. Beta červená plastových častí a nálepiek je perfektne spárovaná s detailmi a elegantnými novými komponentmi v modrej Ergal. Vzhľad modelu je ďalej vylepšený novou matne lesklou grafikou, pričom matné červené časti kontrastujú s lesklou modrou a bielou.
Nové modely Evo Factory 24 sú tiež prvýkrát vybavené novým elektronickým kľúčom Beta.
Elektronický kľúč:
Tradičný „Kill-switch“ bol nahradený novým patentovaným elektronickým kľúčom Betamotor. Ide o magnetický vypínač typu lanyard, ktorý zaisťuje funkciu ochrany proti krádeži, ako aj funkciu ochrany bicykla a vodiča, na čo má Betamotor exkluzívny európsky patent (EP3064405B1). Kľúč je dvojdielny komponent, podobne ako zariadenie, ktoré nahrádza: jedna časť zostáva pripevnená k riadidlám bicykla, zatiaľ čo druhá je magnetický (jazdec ho nosí so šnúrkou okolo zápästia), ktorý aktivuje mechanizmus v prípade, že sú odpojený; líši sa však svojim jednoznačným kódovaním, ktoré spája tieto dve časti a poskytuje funkciu ochrany proti krádeži.
Funkcia ochrany proti krádeži:
kľúč bráni naštartovaniu motora, keď je odpojený, vďaka kódovaniu, ktoré ho spája so zapaľovaním bicykla, čím zabraňuje krádeži bicykla, keď je ponechaný bez dozoru.
Pasívny bicykel a bezpečnosť jazdca: funguje rovnakým spôsobom ako tradičný „Kill-Switch“, bicykel sa vypne, keď sa magnetický bod kontaktu pripojí k zápästiu jazdca a odpojí sa riadidlá bicykla.
Väčšia ochrana pre bicykel a jazdca v jedinom riešení, ktoré je exkluzívne patentované spoločnosťou Betamotor.
Beta MOTARD 2T 50 | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1410 mm |
Dĺžka | 2030 mm |
Šírka | 790 mm |
Výška | 1155 mm |
Výška sedadla | 885 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška stúpačky | 355 mm |
Objem palivovej nádrže | 85kg |
Rezerva | 6,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | 0,6 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 50 mm |
Zdvih predné koleso | 210 mm |
Zdvih zadné koleso | 200 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 17 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 17 x 1,85 |
Predná pneumatika | 100/80 – 17 |
Zadná pneumatika | 130/70 – 17 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 40,3 mm |
Zdvih | 39 mm |
Objem motora | 49,7cc |
Kompresný pomer | 12:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC AET 12V – 85W |
Sviečka | NGK BR9ES |
Mazanie | zmiešavanie s mechanickým čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/71 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 20W/30 |
Spotreba | 2,4l |
Comments are closed.