RR 350/390/430/480 Racing
Beta RR 4T 350 Racing 9 990,-EUR s DPH
Beta RR 4T 390 Racing 9 990,-EUR s DPH
Beta RR 4T 430 Racing 9 990,-EUR s DPH
Beta RR 4T 480 Racing 9 990,-EUR s DPH
Na jeseň 2021 si Beta pripravila pre tích najodvážnejších enduro jazdcov nové RR Racing modely 2022!
Šampionát Enduro GP sa blíži do svojej poslednej fázy a jazdci Beta sú viac ako kedykoľvek predtým odhodlaní dostať zo svojich motocyklov to najlepšie. Je to zároveň aj ten najlepší čas na sprístupnenie Racing verzie radu RR 2T-4T.
Podľa tradície Betamotor, RR Racing prináša všetko, čo je potrebné na to, aby boli motocykle Enduro toskánskeho výrobcu pripravené na jazdu v tých najneprístupnejších situáciách a v tých najhorúcejších súťažiach.
Pri verzii My 2022 inžinieri z Rignano sull’Arno tvrdo pracovali na ráme aj motore, pričom samozrejme nezabudli na tie estetické a funkčné detaily, ktoré vždy odlišovali racing verziu a umožnili dosiahnuť relevantné zníženie hmotnosti a väčšiu praktickosť pri rôznych pretekárskych situáciách.
Rovnako ako pri štandardnej verzii má pretekársky rad vždy 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoje osobitosti.
RR350cc:
Premodel RR 4T 350cc je typická vynikajúca ovládateľnosť najlepšia zo 4-taktného modelového radu; uprednostňuje jazdu vo vysokých otáčkach, no zachováva si veľmi lineárny výkon.
- Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
- Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.
RR 390 ccm:
Ideálny pomer ovládateľnosti a výkonu zabezpečuje vynikajúcu trakciu modelu RR 390cc.
- Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
- Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.
RR430cc:
Vysoko výkonný motor modelu RR 430cc je ideálny pre jazdcov využívajúcich dlhé prevody a výrazný krútiaci moment.
- Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
- Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.
RR 480 ccm:
Motocykel RR 4T 480cc ukáže zo seba to najlepšie v otvorených priestoroch. Jeho vlastnosti sú podobné modelu 430, ale s ešte väčším krútiacim momentom a výkonom, vhodné pre skúsenejších a fyzicky zdatnejších jazdcov.
- Elektronická riadiaca jednotka: najvýznamnejšou novinkou všetkých 4-taktných modelov je nová a prepracovanejšia elektronická riadiaca jednotka. Táto jednotka bola vylepšená, aby ponúkala lepšiu „suchú/mokrú“ mapu a efektívnejšie využitie brzdného účinku motora, aby jazdec mohol naplno využiť potenciál motora. Tlačidlo voľby mapy zostáva vo svojej známej polohe medzi palivovou nádržou a hlavou riadenia, kde je ľahko prístupné, ale zároveň chránené pred náhodnými nárazmi, ktoré by mohli neúmyselne zmeniť nastavenie alebo zlomiť samotné tlačidlo;
- Prevodovka: nová ľahšia primárna prevodovka bola predstavená v celom 4-taktnom rade, pričom tieto modely sú vybavené aj novou spojkou s membránovou pružinou s 3 možnosťami nastavenia úrovne predpätia pružiny s progresívnejším a plynulejším ovládaním a ako už bolo spomenuté, zvýšeným prenášaným krútiacim momentom.
Kontrola trakcie – RR Racing 4 taktné modely
Najvýznamnejšou novinkou v štvortaktnom rade modelov Beta RR je zavedenie kontroly trakcie – prvá na motocykli RR. Pokrok v technológii motocyklov dáva tvar novým komponentom a systémom použiteľným aj na enduro motocykloch, ktoré umožňujú jazdcovi efektívnejšie využívať motocykel vo všetkých možných podmienkach. Aby bol výkon svojich modelov, a najmä motocyklov s väčším objemom, ešte dostupnejší pre jazdca v každej situácii, okrem užívateľsky voliteľných máp elektronického riadenia motora teraz Beta zaviedla novú funkciu kontroly trakcie.
Funkciu TC je možné zapnúť kedykoľvek novým tlačidlom na ovládacom paneli v obvyklej polohe medzi trubkou riadenia a palivovou nádržou. Keďže funkcia TC aj funkcia výberu mapy motora sa ovládajú z tohto panela, má teraz dve ovládacie tlačidlá a dve samostatné kontrolky LED pre tieto dve funkcie.
Beta RR 4T 350 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1490 mm |
Dĺžka | 2180 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 940 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 413 mm |
Objem palivovej nádrže | 107,5kg |
Rezerva | 9,0 l. |
Objem chladiacej sústavy | 2,3 l. |
Objem nádržky oleja | 1,4 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 88 mm |
Zdvih | 57.4 mm |
Objem motora | 349.1 cc |
Kompresný pomer | 13.19:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | KOKUSAN |
Sviečka | NGK LKAR 8A-9 |
Mazanie | 2 olejové čerpadlá |
Škrtiaca klapka | Ø 42 MM – SYNERJECT |
Palivový systém | SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.28/76 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L |
Spotreba | 3,84 |
Beta RR 4T 390 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1490 mm |
Dĺžka | 2180 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 940 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 413 mm |
Objem palivovej nádrže | 107,5kg |
Rezerva | 9,0 l. |
Objem chladiacej sústavy | 2,3 l. |
Objem nádržky oleja | 1,4 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 88 mm |
Zdvih | 63.4 mm |
Objem motora | 385.6 cc |
Kompresný pomer | 12,48:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | KOKUSAN |
Sviečka | NGK LKAR 8A-9 |
Mazanie | 2 olejové čerpadlá |
Škrtiaca klapka | Ø 42 MM – SYNERJECT |
Palivový systém | SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.28/76 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L |
Spotreba | 3,89 |
Beta RR 4T 430 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1490 mm |
Dĺžka | 2180 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 940 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 413 mm |
Objem palivovej nádrže | 108,5kg |
Rezerva | 9,0 l. |
Objem chladiacej sústavy | 2,3 l. |
Objem nádržky oleja | 1,4 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 95 mm |
Zdvih | 60.8 mm |
Objem motora | 430.9 cc |
Kompresný pomer | 12,33:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | KOKUSAN |
Sviečka | NGK LKAR 8A-9 |
Mazanie | 2 olejové čerpadlá |
Škrtiaca klapka | Ø 42 MM – SYNERJECT |
Palivový systém | SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.31/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L |
Spotreba | 3,887 |
Beta RR 4T 480 | |
Rám | |
Rám | Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1490 mm |
Dĺžka | 2180 mm |
Šírka | 815 mm |
Výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 940 mm |
Svetlá výška | 320 mm |
Výška stúpačky | 413 mm |
Objem palivovej nádrže | 108,5kg |
Rezerva | 9,0 l. |
Objem chladiacej sústavy | 2,3 l. |
Objem nádržky oleja | 1,4 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm |
Zadné odpruženie | Jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 135 mm |
Zdvih predné koleso | 295 mm |
Zdvih zadné koleso | 290 mm |
Predná brzda | Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň |
Zadná brzda | Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 36 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 1,85 – 36 špicové |
Predná pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadná pneumatika | 140/80 -18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 100 mm |
Zdvih | 60,8 mm |
Objem motora | 477.5 cc |
Kompresný pomer | 11,86:1 |
Štartovanie | elektrický štartér |
Zapaľovanie | KOKUSAN |
Sviečka | NGK LKAR 8A-9 |
Mazanie | 2 olejové čerpadlá |
Škrtiaca klapka | Ø 42 MM – SYNERJECT |
Palivový systém | SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.31/72 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L |
Spotreba | 4,22 |