RR 4T RACE 350/390/430/480

RR 4T RACE 350/390/430/480

Beta RR 4T RACE 350/390/430/480         10 706,-EUR s DPH

RR 4T RACE 350/390/430/480 MY 2025

Je čas PRETEKOV!

Rýchle, presné a štíhle, rovnako ako skutočné pretekárske bicykle, nové modely RR Beta pripravené na preteky menia svoje meno a idú priamo k veci, pričom všetkým milovníkom off-roadu poskytujú výnimočný výkon a nulové kompromisy.

Motocykle RR Race 2025 predstavujú verzie pripravené na preteky novo predstavených modelov X-Pro od Beta so sériou úprav motora, zavesenia a rámu, vďaka čomu sú ideálne na poskytovanie toho najlepšieho na trati. Modely Race, ktoré sú navrhnuté pre trate s nízkou aj vysokou rýchlosťou, poskytnú jazdcom istotu a jazdné vlastnosti, ktoré môže poskytnúť iba Beta.

Pozrite sa na všetky nové funkcie a vlastnosti, ktoré odlišujú modely od ostatných.

Motocykle RR Racing predstavujú verzie modelov Enduro RR pripravené na preteky, a preto sa od nich líšia sériou úprav motora, odpruženia, rámu a vybavenia, vďaka čomu sú ideálne na podávanie najlepších výkonov na trati. Pre modelový rok 2024 majú nové funkcie a inovácie nepochybne veľký vplyv a sú v súlade s filozofiou konštrukcie týchto modelov, pričom každému ponúkajú možnosť vyťažiť maximum z dostupného výkonu s minimálnym úsilím, aby mohol vždy vydať zo seba to najlepšie. Poďme sa preto pozrieť na všetky nové funkcie a vlastnosti, ktoré modely odlišujú.

NOVÉ FUNKCIE

Pre modelový rok 2025 je k dispozícii celý rad nových funkcií pre celý rad dvoj- a štvortaktných motorov, zatiaľ čo iné sú špecifické pre jednotlivé modely:

Nové funkcie pre všetky modely

Nové stupačky Ergal zo zliatiny: prepracované tak, aby vždy zaisťovali maximálnu kontrolu a bez straty kontaktu s bicyklom, modely RR Race 25 sú vybavené novými stupačkami Ergal s oceľovými kolíkmi, ktoré sú zameniteľné; tieto sú užšie ako v minulosti, aby uľahčili pohyb chodidiel, ale lepšie z hľadiska priľnavosti.
Strmeň prednej brzdy: na nových modeloch Race sa objavuje ľahší a výkonnejší strmeň Nissin v porovnaní s predchádzajúcim komponentom; to pomáha zdôrazniť ovládateľnosť bicykla pri zachovaní brzdnej sily, progresívnosti a modulácie.
Väčšia oska zadného kolesa: Veľkosť osi zadného kolesa sa zväčšila o 2 mm v priemere, na celkový ø 22 mm. Táto nová náprava poskytuje väčšiu tuhosť a torznú odolnosť, výsledkom čoho je bicykel, ktorý je vždy presný a dobre riadený, a to aj pri tých najprudších zrýchleniach. Zadná kyvná vidlica bola tiež aktualizovaná, aby vyhovovala novej náprave.
Prepínač mapovania na riadidlách: tlačidlo prepínača mapovania už nie je umiestnené v tradičnej polohe za trubkou riadenia: teraz je na riadidlách, vo vnútri nárazníka, čím sa zachováva rodinný pocit s modelmi X-PRO. Tu je umiestnený prepínač mapovania aj tlačidlo Traction Control pre štvortaktný model.
Karoséria: nové nadstavby, ktoré boli nedávno predstavené na X-PRO, boli začlenené do RR Race 2025 s novým agresívnym a okázalým vzhľadom, čo generuje kompletnú zmenu štýlu motocykla. Maska svetlometov, panely nádrže, boky a zadná časť boli prepracované spoločnosťou Beta. Maska má skosený dizajn, zatiaľ čo zadná časť a panely nádrže sú elegantné a dobre spojené, pričom zachovávajú jednoduchý prístup k vzduchovému filtru bez použitia náradia, pričom je zachované odstránenie sedla tlačidla.

Na všetkých dvojtaktných modeloch nie je vstrekovanie oleja zahrnuté v modeloch Race, aby sa znížila celková hmotnosť bicykla, možno ho však pridať ako voliteľnú možnosť. (dostupné v katalógu továrenských dielov)
Pre niektoré zdvihové objemy v dvojtaktnom rozsahu boli pridané nové funkcie motora:

Motor – RR Race 250 dvojtaktný

Po svojom debute na predchádzajúcom modeli 2024 300 Race, 250 teraz obsahuje novú hlavu valcov s dvojitou zapaľovacou sviečkou, ktorá zlepšuje špecifikácie motora. Podávanie je lineárnejšie a napriek zvýšeniu maximálneho výkonu je poslušnosť motocykla výrazne väčšia. Použitie dvojitej zapaľovacej sviečky skutočne poskytuje množstvo výhod:

Ponúka čistejšie horiace zapaľovanie spolu so zlepšením spotreby paliva. To sa premieta do väčšej stability karburácie pri všetkých otáčkach motora a širšej dodávky výkonu za všetkých podmienok priľnavosti.
Rozsah použitia motora sa ďalej rozširuje, pretože je k dispozícii vyšší krútiaci moment a väčší výkon.
Dve zapaľovacie sviečky sú riadené úplne oddeleným elektrickým systémom. To znamená, že ak by jedna zo sviečok vyhorela, motor bude stále schopný bežať, aj keď s menšou účinnosťou, čo umožní dokončenie pretekov alebo jazdy v teréne.

Motor – RR Race 125 Dvojtakt

Ako sa opakovane ukázalo, Beta verí v potenciál mladých ľudí a výrobca sa to opäť rozhodol zdôrazniť novými bicyklami RR Race Model Year 2025, pričom na malom motore s objemom 125 cm3 urobil sériu zmien. Účelom tohto zásahu bolo zvýšiť výkon dodávaný dvojtaktom 125 pozdĺž celej krivky podávania, čím sa zintenzívnil maximálny dostupný špičkový výkon.
Tento výsledok umožnil nový piest a nová hlava valcov. Vďaka týmto zmenám je motor reaktívnejší, výkonnejší a hrdelnejší, čím sa ešte viac zvyšuje výbušnosť maximálneho výkonu. Nový motor s objemom 125 cm3 má preto teraz väčší rozsah použitia ako v minulosti, kde už predchádzajúce vylepšenia zvyšovali latku modelu a zvyšovali výkon pri vysokých otáčkach motora bez straty krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

Motor – RR Race Štvortakt

Všetky štvortaktné modely Race dostávajú nové kľukové skrine odvodené od motora použitého na RX 450. Hlavná výhoda vyplývajúca z použitia tohto nového komponentu spočíva v menšej veľkosti a nižšej hmotnosti v porovnaní s predchádzajúcim modelom.
Esteticky uhladenejší, nový štvortaktný motor Race MY 2025 teraz ponecháva viac priestoru aj pre výfukový kanál, čo uľahčuje montáž, demontáž alebo výmenu.

Závodné komponenty – celý sortiment
Nezmenený je však osvedčený balík odpruženia a špeciálne komponenty verzie Beta pripravenej na preteky:

48 mm uzavretá kazetová vidlica Kayaba AOS: Eloxované vnútorné časti a úpravy použité na materiáloch minimalizujú klzné trenie, zatiaľ čo nastaviteľné tlmenie kompresie a odskoku umožňuje každému jazdcovi nájsť dokonalé prispôsobenie nastavenia.
Tlmič Kayaba C46 RCU: Tlmič KYB možno považovať za zlatý štandard na pretekárskej scéne, pokiaľ ide o jeho schopnosť absorbovať nerovnosti terénu, úroveň trakcie prenášanej na zadné koleso a konzistentnosť výkonu aj pri obzvlášť ťažkých podmienkach. použitie. Nastaviteľné pre predpätie, kompresiu (vysoká a nízka rýchlosť), ako aj odskok zaisťuje, že jazdci môžu nastaviť odpruženie podľa svojich predstáv.
Rýchloupínacia predná náprava: tento komponent, ktorý je okamžite rozpoznateľný podľa červenej eloxovanej uvoľňovacej páky, je rozhodujúci pre úsporu vzácnych sekúnd v pretekoch, keď potrebujete vymeniť pneumatiku.
Zosilnené chrániče rúk: chrániče rúk majú tvar z dvojzložkového materiálu a nielen dodávajú motocyklu pretekársky vzhľad, ale sú tiež mimoriadne odolné aj v tom najdrsnejšom teréne.
Zadné ozubené koleso s eloxovaným hliníkovým jadrom a oceľovým ozubením od ZF SPROCKETS: prvotriedny výkon, ľahkosť a pevnosť – výhoda nízkej hmotnosti s oceľovými zubami pre dlhú životnosť.
Závodné sedadlo: s protišmykovým krytom a vreckom na dokumenty pre bezkonkurenčnú priľnavosť, pohodlie a praktickosť.
Eloxovaná čierna radiaca páka a pedál zadnej brzdy.
Uzáver plniaceho hrdla prevodového oleja, uzáver plniaceho hrdla motorového oleja a uzáver olejového filtra z eloxovaného červeného hliníka.
Napínacie bloky reťaze z červenej ergalovej zliatiny.

Dostupnosť:
September

RR 4T RACE 350/390/430/480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 107,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 57.4 mm
Objem motora 349.1 cc
Kompresný pomer 13.19:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,84
Beta RR 4T 390
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 107,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 88 mm
Zdvih 63.4 mm
Objem motora 385.6 cc
Kompresný pomer 12,48:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.28/76
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,89
Beta RR 4T 430
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 108,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 95 mm
Zdvih 60.8 mm
Objem motora 430.9 cc
Kompresný pomer 12,33:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 3,887
Beta RR 4T 480
Rám
Rám Molybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor 1490 mm
Dĺžka 2180 mm
Šírka 815 mm
Výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Svetlá výška 320 mm
Výška stúpačky 413 mm
Objem palivovej nádrže 108,5kg
Rezerva 9,0 l.
Objem chladiacej sústavy 2,3 l.
Objem nádržky oleja 1,4 l.
Predné odpruženie Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženie Jedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča 135 mm
Zdvih predné koleso 295 mm
Zdvih zadné koleso 290 mm
Predná brzda Wave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzda Wave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik 21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik 18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika 90/90 – 21
Zadná pneumatika 140/80 -18
Motor
Typ motora Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie 100 mm
Zdvih 60,8 mm
Objem motora 477.5 cc
Kompresný pomer 11,86:1
Štartovanie elektrický štartér
Zapaľovanie KOKUSAN
Sviečka NGK LKAR 8A-9
Mazanie 2 olejové čerpadlá
Škrtiaca klapka Ø 42 MM – SYNERJECT
Palivový systém SYNERJECT duálne elektronické vstrekovanie
Spojka viaclamelová v kúpeli
Primárny pohon Z.31/72
Prevodovka 6 rýchlostná
Zadný pohon reťaz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 L. + SAE 10W/40 0,8 L
Spotreba 4,22

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

Dokumentácia