
EVO 300 4T
Beta EVO 4T 300
8 290,- EUR s DPH
Evo 4T 300 sa môže pochváliť objemom motora 300 cm3 a dosahuje dokonalú rovnováhu medzi výkonom, krútiacim momentom motora a celkovou využiteľnosťou. Tento motor má úplne iný iný charakter ako jeho 2-taktní súrodenci. Vďaka veľkému krútiacemu momentu a lineárnemu, extrémne progresívnemu dávkovaniu výkonu je to perfektný motocykel pre amatérov, ktorí hľadajú stroj vhodný pre menej náročné súťažné použitie.
Vizuálne boli urobené veľké zmeny v grafike motocykla, a niektoré komponenty zmenili farbu ako napríklad riadidlá, lepšie dotvárali spolu modernejší a agresívnejší vzhľad.
Box vzduchového filtra je teraz červený. Funkčne je rovnaký ako predtým, ako špeciálny penový filter TwinAir. Filter je prístupný buď zhora cez malý kryt alebo odstránením zadného blatníka v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Rám je teraz výrazne červený, aby zdôraznil krásu hydroformovanej hliníkovej konštrukcie – charakteristický znak EVO.
Odpruženie bolo inovované s upravenými nastaveniami vidlice, aby sa optimalizovala krivka tlmenia v plne stlačenom aj plne roztiahnutom stave. Dosiahlo sa to úpravou mechanických nastavení odpruženia a objemu oleja – s rôznymi množstvami použitými pre pravú a ľavú stranu vidlice. To znamená, že EVO je vybavené asymetrickou vidlicou, pričom ľavá a pravá strana sa líšia funkčne aj vnútorným objemom. Ľavá strana je vybavená nastaviteľnou dĺžkou pružiny pre nastavenie svetlej výšky, zatiaľ čo hydraulické funkcie vidlice sú nastaviteľné na pravej strane, pre prispôsobenie tlmenia a odozvy prednej časti. Použitím rôznych objemov oleja kalibrovaných špeciálne pre ľavú a pravú časť sa zlepšila progresivita vidlice aj presnosť odozvy ktorá prenáša na jazdca.
Funkcie prepínača výberu mapy naopak zostali zachované. EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si môže jazdec vybrať pomocou tlačidla prakticky umiestneného na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dosiahnuteľné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite identifikovať, ktorá mapa sa práve používa.
EVO 4T 300cc | |
Rám | |
Rám | hliníkový |
Rázvor | 1305 mm |
Dĺžka | 1990 mm |
Šírka | 850 mm |
Výška | 1115 mm |
Výška sedadla | 660 mm |
Svetlá výška | 310 mm |
Výška stúpačky | 348 mm |
Objem palivovej nádrže | 2,8 l. |
Rezerva | 0,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 0,6l. |
Objem nádržky oleja | |
Predné odpruženie | Hydraulická vidlica s priemerom ø 38 mm |
Zadné odpruženie | Hydraulická pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 60 mm |
Zdvih predné koleso | 165 mm |
Zdvih zadné koleso | 180 mm |
Predná brzda | kotúč ø185 mm a štvorpiestikový strmeň |
Zadná brzda | kotúč ø160 mm a dvojpiestikový strmeň |
Predné koleso ráfik | 21 x 1,6 – 32 špicové |
Zadné koleso ráfik | 18 x 2,15 – 32 špicové |
Predná pneumatika | 2,75 -21 |
Zadná pneumatika | 4.00 R 18 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 4-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 84,0 mm |
Zdvih | 53,6 mm |
Objem motora | 297,3cc |
Kompresný pomer | 11:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC |
Sviečka | NGK MR7BI-8 |
Mazanie | |
Karburátor | MIKUNI |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.18/63 |
Prevodovka | 5 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 10W/50 (0,900 l.) |
Spotreba | 3.3 |