EVO 4T 300
EVO 4T 300
3 490,- EUR s DPH
Beta uvádza na trh nový EVO My 2025 s neustálym vývojom, ktorý pomohol radu EVO stať sa najpredávanejším skúšobným modelom na svete. Inžinieri Beta pokračovali vo vývoji radu EVO pre My 2025 s úplne novým balíkom odpruženia, ktorý zlepšuje celkovú rovnováhu a jazdné vlastnosti linky.
Rad EVO je jedným z najrozsiahlejších a naďalej ponúka celkovo šesť rôznych modelov, z ktorých každý má svoj vlastný charakter a je schopný uspokojiť potreby všetkých jazdcov, čím zvyšuje potenciál a úroveň potešenia, ktoré každý z nich zažíva. Dôkazom je významná prítomnosť modelov EVO v paddockoch každej formy pretekov.
ZAŤAŽTE MENEJ
EVO 300 4STR
4-taktný model sa môže pochváliť aj objemom motora 300 cm3 a dosahuje dokonalú rovnováhu medzi výkonom, ťahateľným výkonom motora a celkovou využiteľnosťou. Tento motor má úplne iný prístup k jazde ako jeho 2-taktní súrodenci. S dostatkom krútiaceho momentu a lineárnym, extrémne progresívnym dodaním výkonu je to perfektný bicykel pre amatérov, ktorí hľadajú stroj vhodný pre menej náročné súťažné použitie a stúpanie na motorku.
Nové funkcie pre celý rad:
Odpruženie: Vidlica EVO MY 2025 má nový vzhľad s rúrkami Ø38 mm, o 1 mm väčšími ako predchádzajúci model. Nová vidlica, ktorú vyrába Ollé, poskytuje zvýšenie torznej tuhosti predného kolesa, čím zlepšuje presnosť a jednoduchosť jazdy na bicykli. Jeho prevádzka je asymetrická, s pravou podperou obsahujúcou pružinu vidlice, ktorá umožňuje vidlici rýchlejšie reagovať na kamene a iné nebezpečenstvá. Predpätie pružiny je tiež možné nastaviť tak, aby vyhovovalo potrebám jazdca. Druhá vidlica obsahuje úplne novú vnútornú kazetu, ktorá je o 2 mm väčšia ako predchádzajúci model. Tento nový systém je možné nastaviť aj na riadenie prietoku oleja cez ventily. Táto kombinácia umožňuje jazdcom jemne doladiť prednú vidlicu v závislosti od podmienok. Dôvodom tejto zmeny bolo zvýšenie tuhosti prednej vidlice pri súčasnom znížení hmotnosti použitím špeciálnej oceľovej trubky, ktorá je konštrukciou tenšia oproti predchádzajúcej vidlica. To tiež umožnilo väčší objem vo vnútri rúrky vidlice, aby sa zlepšili rýchlosti prietoku oleja, ktoré poskytujú progresívnejšiu odozvu na stlačenie, ako aj väčšiu presnosť pri prispôsobení nastavení. Čierna povrchová úprava zaisťuje čo najhladšie kĺzanie, ako aj ako kvalitný estetický vzhľad.
Len pre 2-takt EVO 300:
Úplne nový je aj zadný tlmič, opäť od Ollé, s telom vyrobeným výhradne z hliníka, aby sa znížila hmotnosť, nový tlmič má piest Ø36 mm odvodený od továrne Evo. model a je tiež vyrobený z tvrdo eloxovaného hliníka, aby sa zabezpečil hladký posuv a odolnosť. Rovnako ako vidlica, aj tlmič je kompletne nastaviteľný, pokiaľ ide o predpätie pomocou tradičných nastavovačov predpätia, ako aj úplné hydraulické nastavenie pre odskok a celkový prietok oleja.
Nové vlastnosti odpruženia zaručujú progresívnejšiu odozvu bicykla v kompresii a vylepšené riadenie odrazu, čím sa zjednodušuje „plávanie“ medzi skalami a schopnosť absorbovať výrazné nárazy, ako je pristátie po preskočení veľkých prekážok. Tlmenie na konci jazdy bolo tiež optimalizované s najväčším zameraním na správnu podporu pri zjazde, aby sa zaručila maximálna priľnavosť prednej pneumatiky k terénu.
Grafika:
nová grafika pre modelový rok 2025 zdokonaľuje celkový vzhľad, vďaka čomu motocykel vyniká v dave, pričom využíva nové červené a šedé kombinácie, ktoré sú na najnovších modeloch od Beta, v originálnej kombinácii, ktorá vozidlu dodáva mimoriadne výrazný osobnosť. Šikovné použitie červenej farby, v tomto prípade použité na zvýraznenie sivej základne, a červené plastové prvky zdôrazňujú objem bicykla a skrášľujú jeho estetický vzhľad.
Potvrdilo sa aj prijatie všetkých najnovších nových prírastkov do predchádzajúcich modelových rokov.
Elektronický kľúč:
Kľúč sa skladá z dvoch častí: jedna časť zostáva pripevnená k riadidlám bicykla, zatiaľ čo druhá je magnetický (jazdec ho nosí so šnúrkou okolo zápästia), ktorý v prípade odpojenia aktivuje mechanizmus, ktorý funguje ako „Kill-Switch“.
Na rozdiel od bežného zabíjacieho spínača však nový elektronický kľúč obsahuje aj funkciu ochrany proti krádeži, ktorá bráni naštartovaniu bicykla pri odpojení, a to vďaka kódovaniu, ktoré jedinečne spája bicykel s kľúčom a chráni pred krádežou vozidla, keď je ponechané bez dozoru.
Prepracovaná mriežka chladiča: okrem optimalizácie prúdenia vzduchu sa môže pochváliť aj väčšou ochrannou plochou v viečku a oblasti telesa chladiča, aby sa zabránilo poškodeniu týchto komponentov pri nárazoch konárov, kameňov alebo v prípade pádu.
Kryt nádrže:
tvar obklopuje rám a umožňuje zakrytie všetkých káblových vedení pre čistý a usporiadaný vzhľad. V jeho vnútri sa nachádza aj prepínač mapovania. Stojí za pripomenutie, že EVO ponúka na výber dve rôzne mapy motora, ktoré si jazdec môže zvoliť pomocou pohodlného tlačidla na kryte nádrže. Vďaka tomuto umiestneniu je tlačidlo ľahko dostupné a zároveň ponúka ochranu proti nárazom a neúmyselnému ovládaniu, zatiaľ čo LED indikátor umožňuje jazdcovi okamžite zistiť, ktorá mapa sa práve používa.
Dvojtaktný motor – 250/300:
Kľukový hriadeľ a piestna tyč so zníženým medzinápravovým rozostupom pre okrúhlejší priebeh a lepšiu dynamiku vozidla.
Valec a hlava:
prepracované rozvody a spaľovacia komora, ktoré poskytujú lepší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, pričom zachováva výkon motora pri vyšších rýchlostiach.
Mapa motora:
optimalizovaná s cieľom nastaviť komponenty najlepším možným spôsobom a využiť výkon a poddajnosť motora.
Výfukové potrubie:
bola nainštalovaná ochrana potrubia, aby sa zabránilo akémukoľvek prehriatiu a aby sa potrubie chránilo pred nárazmi. Okrem toho, že je funkčný, dopĺňa celkový vzhľad bicykla (aj na 125 dvojtaktnom).
Beta MOTARD 2T 50 | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1410 mm |
Dĺžka | 2030 mm |
Šírka | 790 mm |
Výška | 1155 mm |
Výška sedadla | 885 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška stúpačky | 355 mm |
Objem palivovej nádrže | 85kg |
Rezerva | 6,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | 0,6 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 50 mm |
Zdvih predné koleso | 210 mm |
Zdvih zadné koleso | 200 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 17 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 17 x 1,85 |
Predná pneumatika | 100/80 – 17 |
Zadná pneumatika | 130/70 – 17 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 40,3 mm |
Zdvih | 39 mm |
Objem motora | 49,7cc |
Kompresný pomer | 12:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC AET 12V – 85W |
Sviečka | NGK BR9ES |
Mazanie | zmiešavanie s mechanickým čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/71 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 20W/30 |
Spotreba | 2,4l |