RR 2T 50 Sport
RR 2T 50 SPORT
3 965,- EUR s DPH
RR 2T 50 SPORT
Beta verí v novú generáciu motocyklistov, premieňa sny mladých ľudí na štýlovú dvojkolesovú realitu po celé generácie a teraz je pripravená odhaliť nový dizajn pre celý rad 50 ccm, Enduro a Motard.
Modely 2023 s objemom 50 cm3 charakterizuje moderný, geometrický a odvážny dizajn. Štýl, ktorý si obľúbia mladí motorkári, ktorí hľadajú špeciálnu motorku s atraktívnym vzhľadom, no zároveň jednoduchý a elegantný, ktorý sa dá prispôsobiť školskému behu aj prvej pretekárskej trati. .
Nové RR 50 2023 sú pripravené preletieť z vidieka do mesta a uspokojiť každú potrebu vďaka širokej škále dostupných modelov.
RR 50 ENDURO
RR 50 Enduro, inšpirované svojimi väčšími sestrami, ktoré súťažia na majstrovstvách sveta WEC pre technické aj estetické vlastnosti, je zrodené, aby čelilo všetkým druhom terénu, od tréningov vo voľnom čase až po každodenné dochádzanie.
Verzie:
RR Enduro – Farby: Červená / Biela
RR Enduro Sport – Farby: Červená / Biela
– RR Enduro Racing – Farba: červená
HLAVNÉ VLASTNOSTI
MOTOR
2-taktný jednovalcový motor, 6 prevodov, kvapalinou chladený, vybavený zmiešavačom oleja (okrem
RR 50 Racing).
Nové radenie s novými kovanými vidlicami pre presnejšie spojky a ešte viac
reaktívny a uspokojivý štýl jazdy.
Nový systém rekuperácie plynových pár podľa predpisov Euro 5.
Nový filtračný box. Neoddeliteľnou súčasťou dizajnu vozidla, bol vyvinutý s cieľom znížiť
hluk podľa platných predpisov. Ešte praktickejšie s rýchloupínacím systémom
pre jednoduchšiu údržbu ̶ rovnako ako pretekárske motocykle.
PODVOZOK
Nový podvozok s prepracovanou geometriou pre lepšiu ovládateľnosť a lepšiu agilitu.
Nový dizajn: čistý pretekársky štýl inšpirovaný väčším RR 2T/4T. Všetko je úplne nové:
prevedenie nádrže, plasty (maska, dopravník, bočnice) a sedlo.
Zadný pomocný rám z technického polyméru, ktorý dokonale integruje elektrické komponenty,
filtračný box a oceľové konzoly. Organický a moderný dizajn určený pre dospelých.
Dlhšia kyvná vidlica pre zvýšenú jazdnú stabilitu a lepšiu trakciu.
Tlmiče preverené v zdvihu pre verzie Enduro
Nový výfuk: kompaktný, pretekársky, hodný skutočnej motorky.
Nový systém s jedným zámkom. Len jeden kľúč na zámok riadenia/zapaľovanie, nádrž a sedlo. Viac
pohodlie a bezpečnosť.
Nové zadné LED zadné svetlo pre lepšiu identifikáciu vozidla.
Brzdy: predné Ø 260 mm, zadné Ø 220 mm
Nová 6,5l nádrž.
Nové mikro liate opierky nôh pre bezprecedentnú kontrolu nad jazdou.
Ohromujúca grafika nálepiek: jedinečný štýl, ktorý nezostane bez povšimnutia.
ROZDIELY OD ŠTANDARDNEJ VERZIE.
Hliníkové kyvné rameno.
Zadné odpruženie s progresívnym pákovým prevodom.
Vidlica ø 40 mm.
Zliatinové ráfiky.
Červený podvozok.
Dvojpiestikový predný brzdový strmeň.
Hliníkové ozubené koleso.
DOSTUPNOSŤ Okamžité dodanie.
Beta 2T 50 Sport | |
Rám | |
Rám | oceľový s dvojitou kolískou |
Rázvor | 1410 mm |
Dĺžka | 2030 mm |
Šírka | 790 mm |
Výška | 1155 mm |
Výška sedadla | 885 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška stúpačky | 355 mm |
Objem palivovej nádrže | 85kg |
Rezerva | 6,5 l. |
Objem chladiacej sústavy | 1,5 l. |
Objem nádržky oleja | 0,6 l. |
Predné odpruženie | Hydraulická USD vidlica s priemerom ø 37 mm |
Zadné odpruženie | jedna pružiaca jednotka |
Zdvih tlmiča | 50 mm |
Zdvih predné koleso | 210 mm |
Zdvih zadné koleso | 200 mm |
Predná brzda | kotúč ø260 mm |
Zadná brzda | kotúč ø220 mm |
Predné koleso ráfik | 17 x 1,6 |
Zadné koleso ráfik | 17 x 1,85 |
Predná pneumatika | 100/80 – 17 |
Zadná pneumatika | 130/70 – 17 |
Motor | |
Typ motora | Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený |
Vŕtanie | 40,3 mm |
Zdvih | 39 mm |
Objem motora | 49,7cc |
Kompresný pomer | 12:1 |
Zapaľovanie | ELECTRONIC AET 12V – 85W |
Sviečka | NGK BR9ES |
Mazanie | zmiešavanie s mechanickým čerpadlom |
Karburátor | nožné štartovanie |
Spojka | viaclamelová v kúpeli |
Primárny pohon | Z.20/71 |
Prevodovka | 6 rýchlostná |
Zadný pohon | reťaz |
Motorový olej | SAE 20W/30 |
Spotreba | 2,4l |
Comments are closed.